וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי פאלון ינחה את האוסקר?

רוני אפרת

5.8.2012 / 11:55

הקומיקאי ומנחה תוכנית הלילה של NBC, שכבר זכה להנחות את טקס האמי ב-2010, מנהל מגעים להנחיית הטקס החשוב ביותר בעולם הקולנוע

הקומיקאי ג'ימי פאלון מנהל משא ומתן להנחיית טקס האוסקר לשנת 2013, כך מדווחים כלי תקשורת בחו"ל. מנחה תוכנית הלילה של NBC, שהנחה את טקס פרסי האמי ב-2010, עשוי להיכנס לנעליו של בילי קריסטל שהנחה את הטקס החשוב בעולם הקולנוע בשנה שעברה. זאת לאחר ששנה לפני כן, אן התוואי וג'יימס פרנקו הנחו את הטקס בבחירה שעוררה ביקורת נרחבת.

לפי הדיווחים, לורן מייקלס, יוצר Saturday Night Live, בה השתתף גם פאלון עצמו, מנהל מגעים לגבי הפקת האירוע. רשת ABC, שצפויה לשדר את האוסקר בשנה הבאה, הביעה אי שביעות רצון מכך שקומיקאי הדגל של הרשת המתחרה ינחה את שידורה עתיר הרייטינג. על אף אי שביעות הרצון, לרשת בבעלות דיסני אין אפשרות להטיל וטו על הבחירה בפאלון, כיוון שהמילה האחרונה נתונה לחסדי האקדמיה האמריקאית לקולנוע.

טום שירק, נשיא האקדמיה היוצא, החל את הדיונים עוד טרם עזיבתו את המשרד, ואישר ל"לוס אנג'לס טיימס" כי נתן אור ירוק להתחיל בחיפושים אחר מפיק עוד לפני חודשיים. מדיסני לא נמסרה תגובה, בעוד דוברות האקדמיה הכחישה דיונים לגבי פאלון ומייקלס. נציגיו של פאלון טרם הגיבו על הבקשה.

כך זה נראה עם פאלון באמי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully