וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBC גזענים למתעמלות אפרו-אמריקאיות באולימפיאדה? עוברת מסך

7.8.2012 / 21:00

ב-NBC מפשלים בשידורי האולימפיאדה ומעליבים זוכה אולימפית אפרו-אמריקאית: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: NBC עושה יותר פדיחות מהערוץ הראשון

רשת NBC האמריקאית לא מפסיקה לעשות בושות. הרשת שמשדרת את משחקי האולימפיאדה בארה"ב נתקלה לאחרונה בקיתונות של ביקורת בעקבות מספר תקריות שהצליחו להרגיז את הצופים, והעובדה שהמשחקים משודרים באיחור של מספר שעות, לאחר שהתוצאות כבר מפורסמות ברחבי הרשת.
התקרית הראשונה אירעה ממש בטקס הפתיחה, כאשר הרשת החליטה לחתוך מהטקס שש דקות בהן בוצעה מחווה לנפגעי מתקפת הטרור בלונדון, ולעבור לראיון של ריאן סיקרסט עם השחיין מייקל פלפס.

"אתם לא תשדרו מחווה לנפגעי הטרור של שאר העולם, כי ליונק היבשה שסובל מהכי הרבה חשיפה בעולם (סיקרסט – מ.ר.) היתה הזדמנות לראיין את היונק הימי שסובל מהכי הרבה חשיפה בעולם (פלפס – מ.ר.). למה שתעשו את זה?", התבדח ג'ון סטיוארט על חשבונה של הרשת.

בתקרית נוספת, שידרה הרשת סרטון פרומו לשידור משחה הגמר של זוכת מדליית הזהב ל-200 מטרים גב, מיסי פרנקלין, ובטעות חשפה את השתלשלות האירועים, לאחר שבסרטון נראתה פרנקלין אוחזת במדליה בה זכתה.

השבוע התעצבנו הצופים על שילוב תמוה של הרשת בין משדרי האולימפיאדה לפרומואים לסדרה חדשה שאמורה לעלות בערוץ. מיד לאחר הדיווח על זכייתה של גבי דאגלס, מתעמלת אפרו-אמריקאית, במדליית הזהב ההיסטורית, שידרה הרשת פרומו לסדרה חדשה בשם "Animal Practice" בה נראה – ברוח האולימפיאדה – קוף שמתעמל על הטבעות המפורסמות של התעמלות הקרקע. כצפוי, ההקבלה בין דגלאס לבין הקוף עוררה טענות קשות על גזענות נגד הרשת. "זהו מעשה חסר התחשבות ברמה עליונה וללא ספק מעליב לצופים רבים", נטען למשל ב"דאלאס מורנינג ניוז".

הרשת כמובן נאלצה להתנצל. "הופעת הזכייה של גבי דאגלס במדליית הזהב אמש הייתה הישג היסטורי ומלא השראה. הפרומו לסדרה 'Animal Practice', ששודר שלוש פעמים קודם לכן, הוא אחד מתוך סדרה של פרומואים שנעשו ברוח האולימפיאדה והיו אמורים לקבל חשיפה גדולה. כמובן שלא היתה כוונה לפגוע".

בתקרית נוספת שכחה הרשת לצנזר פטמה שהציצה לאחת משחייניות הפולו-מים שהופיעו על המסך. הצופים הצליחו לקלוט את התקרית והעלו את הסרטונים ליוטיוב.

אולימפיאדת לונדון 2012 בוואלה!

המיותר: לה טויה ג'קסון מקבלת סדרה משלה אצל אופרה ווינפרי

כאילו שבני משפחת ג'קסון לא סבלו מספיק בשבועות האחרונים מהמצלמות שעוקבות אחרי כל צעד ושעל שלהם, עכשיו יתווספו למעקב עוד כמה עדשות: השבוע נודע כי האחות לבית משפחת ג'קסון, לה טויה, תקבל תוכנית ריאליטי משלה ברשת OWN של אופרה וינפרי. הסדרה, "Life With La Toya" תעקוב אחר הג'קסונית כשהיא מנסה לתמרן בין חייה כסלבריטי, עסקיה והחברים שלה.

אחיו ואחיותיו של מייקל ג'קסון: אנחנו לא רודפי בצע

לא מדובר בפעם הראשונה של לה טויה בתחום הריאליטי. בשנה שעברה היא הופיעה כמתמודדת בתוכנית "המתמחה: סלבס" של דונלד טרמפ ופוטרה ממנה לאחר שמונה פרקים. הריאליטי איננו חדש גם עבור משפחתה של ג'קסון: בתוכנית הריאליטי "The Jacksons: A Family Dynasty" ששודרה במשך שישה פרקים ברשת A&E השתתפו בני משפחתה של ג'קסון, ג'רמיין, ג'קי, מרלון וטיטו.

הביזאר: אימהות לטינאייג'ריות מעניינות יותר מהבנות שלהן?

רשת TLC מנסה לתפוס טרמפ על הצלחת "Teen Mom" של MTV? הרשת הזמינה השבוע שישה פרקים של הסדרה "High School Moms" – ריאליטי שעוקב אחר חייהן של אמהות לתלמידות תיכון פלורנס קריטנטון בדנבר, בזמן שהן מנסות שהבנות שלהן יצליחו לסיים את התיכון בעודן בהריון.

לצפייה בכל הפרקים של "Teen Mom" בוואלה V.O.D

בתיכון עצמו יש עמדת עזרה רפואית לאמהות לעתיד ואפילו מעון יום – הכל כדי לנסות להעלות את אחוזי הנערות בהריון שמסיימות תיכון למספר גבוה יותר מ-40%. התוכנית תעלה לאוויר ב-12 באוגוסט.

ליהוק שיחוק: מלאני גריפית' ושון הייז בליהוקים החמים

כוכב "וויל וגרייס" לשעבר שון הייז לוהק השבוע לקומדיה "ערים כל הלילה" של רשת NBC בכיכובם של כריסטינה אפלגייט ו-ויל ארנט. הייז ישחק את המלווה המוזיקלי לשעבר של מנחת תוכנית האירוח אווה (מאיה רודולף) במספר פרקים בעונה השנייה של הסדרה שתעלה ב-20 בספטמבר.

מלאני גריפית. AP
תגדל את הופ. מלאני גריפית'/AP

ליהוק נוסף לקומדיה נעשה השבוע גם ברשת FOX. השחקנית הוותיקה מלאני גריפית' לוהקה לעונתה השלישית של הקומדיה המשוגעת "לגדל את הופ". גריפית' תגלם את אימה של סברינה (שאנון וודוורד) במספר פרקים בעונה החדשה שתעלה ב-2 באוקטובר. בנוסף, גם אימה של גריפית' בחיים האמיתיים, טיפי הדרן, תגיע להופעת אורח בתור סבתה המתה של סברינה שמוסרת את צוואתה האחרונה בקלטת וידאו שהוקלטה מראש.

לינק לעת צרה: ריקי ג'רווייס ילמד אתכם אנגלית

אחרי שכבש כל חלקה אפשרית בטלוויזיה, החליט ריקי ג'רווייס להיכנס גם לעסקי החינוך און-ליין: ג'רווייס ישיק בעוד כשבוע באתר שלו את הסדרה החדשה בכיכובו "Learn English with Ricky Gervais" – תוכנית קומדיה ללימוד אנגלית המלווה בכתוביות במספר שפות, ובכיכובם של ג'רווייס וחברו הנאמן קארל פיקלינגטון, מפיק רדיו בעברו שהפך במהלך השנים למוזה של ג'רווייס. אם אתם רוצים ללמוד אנגלית דווקא ממנו, זה המקום.

הקטע שעשה לנו את השבוע: וויל פארל צוחק על פרשת קריסטין סטיוארט הבוגדת

מישהו היה צריך לעשות את זה. שבוע לאחר שפרשת הבגידה של כוכבת "דמדומים" קריסטין סטיוארט בבן זוגה רוברט פטינסון עשתה כותרות ברחבי העולם, יש מי שיודע להכניס אותה לפרופורציות. הקומיקאי וויל פארל התארח בתוכניתו של קונאן אובריאן וחשף את רגשותיו האמיתיים לגבי הפרשה, במחווה למעריצה הפסיכית שזכתה כבר ליותר משתי מיליון צפיות בסרטון בו היא בוכה בגלל כישלון חייהם האישיים של כוכבי "דמדומים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully