וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הנוקמים 2": ג'וס ווידון ישוב לביים ולכתוב את סרט ההמשך

יוצר שובר הקופות המקורי, שהיה הלהיט הקולנועי הגדול של השנה, יעבוד גם על ההמשכון של סרט גיבורי-העל. במקביל, הוא יפתח גם סדרת טלוויזיה בהתבסס על העולם של מארוול

היה זה רק עניין של זמן עד שהלהיט הקולנועי הגדול של השנה, סרט גיבורי-העל עטור הכוכבים "הנוקמים", יזכה לסרט המשך. כעת "הנוקמים 2" מתחיל להתגבש עת נודע כי ג'וס ווידון, שאחראי לשובר הקופות המקורי, ישוב לביים ולכתוב גם את סרט ההמשך.

חברת דיסני הודיעה כי ווידון, היוצר של הסדרה המצליחה "באפי קוטלת הערפדים" והספין-אוף שלה "אנג'ל", ישוב גם לסרט הבא על חבורת גיבורי העל של מארוול. ווידון אמר בחודשים האחרונים כי אינו בטוח שהוא רוצה לביים את סרט ההמשך, אך כעת נראה שבדיסני, לה שייכת מארוול, הצליחו לשכנע אותו.

ולא רק שווידון חוזר אל המסך הגדול, הוא שב גם אל מסך הטלוויזיה. מעבר לסרט ההמשך של "הנוקמים", יפתח ווידון גם סדרת טלוויזיה חדשה עבור ערוץ ABC, שנמצא גם הוא בבעלות דיסני. מדובר בסדרה מצולמת המתרחשת ביקום של מארוול, אך טרם פורסמו פרטים נוספים מעבר לכך. בשנים האחרונות, מאז הפכו סרטים כמו "איירון מן" ו"ת'ור" להצלחות מסחריות אדירות, מתרוצצות שמועות כי דיסני רוצה להביא את הצלחת העולם של מארוול גם אל מסך הטלוויזיה בצורה מצולמת. זאת לאחר שבמשך שנים ההרחבה היחידה של יקום מארוול למסך הקטן הייתה מצויירת בלבד.

כך זה נראה בסיבוב הראשון:

"הנוקמים", שהינו כיום הסרט המצליח ביותר של 2012, גרף כ-1.5 מיליארד דולרים בקופות מאז יצא לאקרנים במאי השנה. הנתון הזה אף מציב אותו במקום השלישי ברשימת ההצלחות הקופאיות של כל הזמנים, כשמעליו רק "טיטאניק" ו"אווטאר". הסרט צפוי להגיע ל-DVD ובלו ריי ב-25 בספטמבר השנה, כשהוא כולל כ-30 דקות נוספות של תוכן.

"הנוקמים": האירוע הקולנועי המדובר של השנה בסיקור מיוחד בוואלה! תרבות

"הנוקמים": את ממשלת האחדות הזו כולם אוהבים

"הנוקמים": הפתיחה הגדולה אי פעם בקופות

"הנוקמים": לא יכולים לחכות כבר לסרט ההמשך? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully