וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: ארון סורקין מעצבן את אמריקה

14.8.2012 / 12:34

ארון סורקין מעצבן את אמריקה עם פרק על לכידת בן לאדן, ריאן לוכטה רוצה להיות "הרווק" הבא: סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: ארון סורקין מתעסק עם חיסול בן לאדן – וחוטף על הראש

התנגחות בתסריטאי והיוצר ארון סורקין הפכה כבר לספורט לאומי בארה"ב, והשבוע נראה שהיא הגיעה לרמה של שיא אולימפי: הפרק האחרון בסדרה "חדר החדשות" זכה לביקורות זועמות במיוחד מצד מבקרי הטלוויזיה וגם מצד חלק מהצופים. הפרק, שביעי במספר בעונה הראשונה של הסדרה, עסק בצד התקשורתי של חיסול אוסמה בן לאדן.

בפרק מקבלים חברי הצוות טיפ אנונימי על נאום שימסור אובמה לאומה, והם ממהרים למערכת לנסות לבדוק באיזה סיפור מדובר. ויל מקאבוי (ג'ף דניאלס) מגיע למערכת החדשות כאשר הוא מסומם לאחר שאכל שתי עוגיות מריחואנה, ועדיין מדווח על החיסול. במקביל, מנסה מגי לשכנע את ג'ק להיפרד מליסה.

הפרק של "חדר החדשות" שעצבן את האמריקאים:

המבקרים התעצבנו בעיקר על עלילות המשנה שנכללו בפרק שאמור לעסוק בנושא חשוב כל כך כמו חיסול בן לאדן. מבקר ה"האפינגטון פוסט" ג'ק מירקינסון טען כי הפרק היה מלא בקטעים "רגשניים מגוחכים" ותהה לגבי ההחלטה של סורקין להכניס בסופו רמיזה לסקנדל ההאזנות של העיתון "ניוז אוף דה וורלד". מירקינסון כתב עוד כי החלק "הכי מרגיז" היה כאשר דמות קטנה ושולית גילתה שאביה היה באחד ממגדלי התאומים שנפגעו ב-9/11. "הוא דחס את החלק הזה פנימה רק כדי שהוא יוכל לכסות כל זווית של האירוע", כתב.

"הפרק הכי חלש העונה", כינתה אותו הבלוגרית בת' האנה שהוסיפה והכריזה כי היה מדובר ב"מותן של 50 דקות בעלות פוטנציאל ריגוש טלוויזיוני על ידי ממלאי מקום בלתי נגמרים". מרידית' אובריאן, בלוגרית נוספת, טענה כי הכללת הסרטון המקורי של הכרזת אובמה בסיום הפרק נעשתה כתעמולת בחירות ובניסיון לסייע לאחרון במרוץ לארבע שנים נוספות בבית הלבן שיוכרע בנובמבר.

"בזמן שצפיתי בפרק האחרון סוף סוף הבנתי מדוע כל כך הרבה עיתונאים שונאים את התכנית הזו", כתבה אובריאן, "חוץ מהנאומים הצדקניים והדיאלוגים הלא-אנושיים במהירותם, 'חדר החדשות' גורמת לעיתונאי שאר העולם להיראות כמו טיפשים פחדנים בגלל שוויל ושותפיו, למרות שיש להם חסרונות אישיים (שאיכשהו אף פעם לא משפיעים על המוצר החדשותי שלהם), עוטים הילות גבורה מבריקות".

גם הצופים לא חסכו שבטם מסורקין: "ממש מנסה לא לראות חדשות כדי לא להרוס לעצמי את 'חדר החדשות' בעוד שנתיים מעכשיו", צייץ ג'ון לוביט, כותב נאומים לשעבר בבית הלבן.

ארון סורקין גם שונא נשים?

המיותר: בדיחה מזעזעת על הטבח בקולורדו, מהרוסט של רוזאן בר

השבוע התיישבה הקומיקאית רוזאן בר על כיסא הגריל של "קומדי סנטרל". הרשת החליטה לעשות רוסט ("גריל") לקומיקאית על פי מיטב המסורת – חברים, משפחה וקולגות שיורדים עליה ללא מעצורים או בושה. את האירוע הנחתה כוכבת "Glee" ג'יין לינץ' והשתתפו בו בין היתר הקומיקאי ג'פרי רוס והשחקן סת' גרין. אולם מהספיישל ששודר ביום ראשון האחרון נחתכה בדיחה אחת שלא ממש הצליחה להצחיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

האוורד סטרן משדר את הבדיחה המצונזרת:

כאשר עלה ג'פרי רוס לנאום ההשמצות שלו נגד בר, הוא החליט גם לקטול את גרין שישב לצדו. "סת', ברכותיי. זה אכן ערב גדול בשבילך. לא קיבלת כל כך הרבה תשומת לב מאז שירית בכל האנשים האלה באורורה". רוס כיוון לדמיון בין גרין לבין מבצע הטבח במהלך הקרנת הסרט "עלייתו של האביר האפל" באורורה, ג'יימס הולמס (לשניהם שיער אדום), והמשיך: "אני צוחק. אתה לא כמו ג'יימס הולמס. לפחות הוא עושה משהו בבית הקולנוע שמישהו זוכר". הבדיחה זכתה לקריאות "אווו" מזועזעות יותר מאשר לצחוקים ונשארה על רצפת חדר העריכה.

הרוסט של רוזאן בר ישודר בערוץ קומדי סנטרל ב-HOT ב-18 באוגוסט

הביזאר: שרון אוסבורן מתפטרת מ-"America's Got Talent" בשביל הבן שלה

שרון אוסבורן הודיעה השבוע כי בסוף העונה הנוכחית יגיעו ימיה כשופטת "America's Got Talent" לסיומם. הסיבה: רשת NBC שמשדרת את התכנית פיטרה את בנה, ג'ק אוסבורן, מתכנית הריאליטי-תחרות החדשה "Stars earn Stripes", לטענתה בגלל מחלת הטרשת הנפוצה ממנה הוא סובל ושאת קיומה חשף לא מזמן. "אני לא יכולה להיות מזויפת", אמרה אוסבורן ל"ניו יורק פוסט", השבוע. "זו אפליה וזה טופל באופן רע".

שרון אוסבורן שופטת:

אוסבורן טענה כי מפיקי התכנית "Stars earn Stripes" – תחרות במסגרתה מבצעים סלבריטאים משימות קשות מתחום האימון הצבאי וזוכים בפרסים עבור עמותות – צלצלו אליה יומיים לפני שג'ק היה אמור להשתתף בתכנית, ואמרו לה כי הם לא יכולים להמשיך איתו. לטענת המפיקים, החוזה עם אוסבורן ג'וניור לא נחתם סופית, דבר בו מודה גם שרון אוסבורן שטוענת כי השניים הסתמכו על מילתם של המפיקים. "הגיע הזמן להמשיך הלאה", אמרה אוסבורן שעדיין נתונה תחת חוזה עם הרשת. "הם לא יכולים להכריח אותי לעשות משהו שאני לא רוצה. כל מה שהם יכולים לעשות זה למנוע ממני להיות שופטת בתכנית ברשת אחרת בחמש השנים הבאות". אוסבורן הצעיר ירה מצדו גם הוא כמה חיצים ואמר בתגובה כי הוא "חושב שהתוכנית תהיה גרועה".

ליהוק שיחוק: לריאן לוכטה נמאס מסטוצים ומייקל פלפס רוצה לרקוד

השחיינים האמריקאים עדיין לא הספיקו לצאת מהבריכה האולימפית, והם כבר מתכננים את הצעד הבא בקריירה: הספורטאי המעוטר בהיסטוריה, מייקל פלפס, סגר השבוע חוזה להשתתף בעונה הקרובה של "The Haney Project" – תכנית בערוץ הגולף בהנחיית האנק הייני – מי שהיה בעבר המאמן של טייגר וודס – שבכל עונה מאמן סלבריטאי אחר במגרשי הגולף הטובים ביותר בעולם.

גם חברו לקריירה ריאן לוכטה העלה את הרעיון של ריאליטי, והציע כי השניים יתמודדו ב"רוקדים עם כוכבים" כניסיון להמשיך את התחרות ביניהם גם על היבשה, רעיון שפלפס לא שלל על הסף.

מייקל פלפס שחיין אמריקאי (שמאל) עם ריאן לוכטה. רויטרס
רקדן בפוטנציה ורווק נחשק. ריאן לוכטה ומייקל פלפס/רויטרס

לוכטה מצדו התייחס גם לאפשרות נוספת לפיתוח קריירה בריאליטי: תכנית השידוכים "הרווק". בראיון לתכנית "טודיי", אמר לוכטה כי הוא "רוצה בהחלט לעבור ללוס אנג'לס...אני מצפה להשתתף בתכנית 'רוקדים עם כוכבים' או 'הרווק'". נראה כי לוכטה מנסה לתקן את הבושות שעשתה לו אימו כאשר סיפרה בראיון כי הוא לא מעוניין במערכות יחסים, ומסתפק בסטוצים של לילה אחד.

עוד בענייני ריאליטי: גם השבוע נמשכה בורסת השמות בניסיון למלא את הכיסא הריק בשולחן השופטים של "אמריקן איידול". השמות שעלו הם הראפר שון "פי דידי" קומבס, הזמרת אלאניס מוריסט, ואפילו חביב הנערות המתבגרות ניק ג'ונאס (מהאחים ג'ונאס) שאף אישר: "שוקלים לקחת אותי לשפוט ב'אמריקן איידול'".

לינק לעת צרה: רוצים שקורט סאתר מ"בני האנרכיה" ישלח לכם מתנה?

קורט סאתר ("אוטו" דלייני מ"בני האנרכיה") מזמין אתכם לקחת חלק בהגרלה מיוחדת לרגל פרק הבכורה של העונה החמישית של הסדרה: סאתר הודיע השבוע כי יעשה הגרלה ויבחר שמונה מספרים רנדומאליים מבין עוקביו בטוויטר. את הארבעה הראשונים שהם תושבי ארה"ב הוא יטיס לראות איתו ועם צוות הסדרה את פרק הבכורה ואילו ארבעה נוספים שגרים מחוץ לארה"ב יקבלו סלסילת מתנות של הסדרה. שווה? כנסו ללינק.

הקטע שעשה לנו את השבוע: פרומו חדש לעונה השלישית של "אימפריית הפשע"

נאקי והחבורה מ"אימפריית הפשע" חוזרים לעונה שלישית ב-16.9 ונראה שגם הפעם אפשר לצפות לסקס, רובים ואלכוהול. צפו בפרומו הראשון והמהמם לעונה החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully