וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומיקס: המקבילה הנשית של ספיידרמן

ספיידרוומן מצטרפת לצוות "הנוקמים", הבחורה החדשה בחייו של באטמן, הערפד מ"באפי" זוכה לחברים חדשים והמשפחה החזקה מכולן. חדשות הקומיקס

כוח נשי

ההצלחה המרשימה של סרט "הנוקמים", והשקתו הפחות-מצליחה של "ספיידרמן המופלא" כמה שבועות לאחר מכן, הזכירה לחובבי קומיקס רבים את המצב האבסורדי בו אנחנו נמצאים - הזכויות על כמעט כל גיבורי מארוול שייכות לחברת האם דיסני, מה שמאפשר לה לשים אותם בסרט הזה, ואילו ספיידרמן - חלק מצוות הנוקמים בקומיקס, שייך לסוני. אך האם יש לדיסני אלטרנטיבה עכבישית?

כן, יש, קוראים לה ג'סיקה דרו - ספיידרוומן. ועטיפת גליון הקומיקס Avengers Assemble שייצא בנובמבר הקרוב מראה כי דרו נמצאת שם, יחד עם איירון מן, קפטן אמריקה והענק הירוק. הצגתה-מחדש של דרו כחלק מהנוקמים ב-Avengers Assemble - סדרה חדשה שאחת ממטרותיה היא להכיר לחובבי הסרט את יקום הקומיקס, עשויה לרמוז כי יהיה לה תפקיד נרחב גם מחוץ לדפי הקומיקס, בסרטים או בסדרת הטלוויזיה אותה מפתח כעת ג'וס ווידון עבור ערוץ ABC.

קטילה מהנה

אגב ג'וס ווידון: תזכורת חדשה לכך שהעולם של "באפי" עדיין חי ובועט בעולם הקומיקס היא מיני-סדרה חדשה, שתגיע לחנויות בסוף אוגוסט. המיני-סדרה תתמקד בספייק, הערפד והבלורית, בחבריו החייזרים דמויי הג'וקים, ובהרפתקאותיהם על ספינת חלל.

כן, מה ששמעתם. לא, אין צורך לפרט.

הבחורה החדשה

אם יצא לכם לקרוא את הגליון האחרון של "באטמן", גיליתם שהוא כלל לא עוסק בברוס ויין, כי אם בדמות חדשה - הרפר רו. רו, בחורה צעירה שמסלול חייה מצטלב עם זה של האביר האפל, היא תעלומה נכון לעכשיו. כל מה שאנחנו יודעים עליה הוא שיש לה אח, ויכולות טכניות לא רעות. אה, וזה שהיא כנראה הולכת לשחק תפקיד חשוב בחייו של באטמן - אחרת לא הייתה מקבלת גליון משלה.

אבל מי היא הארפר רו? האתר Newsarama העלה מספר סברות - מתחליף לבאטגירל, דרך תחליף לרובין (תפקיד בו נמצא כיום הבן של ברוס ויין, דמיאן), ועד לבת של באטמן וקאטוומן. מה שבטוח, זה שרו היא אחת החידות הגדולות ביקום של DC כיום, וסיפורה כנראה יימשך בסיפור הגדול הבא של באטמן - "Death of the family", שמתחיל באוקטובר וכולל את חזרתו של הג'וקר.

משפחה לא בוחרים

ואם כבר במשפחות עסקינן, עוד משפחה אחת נפגשת בסתיו הקרוב. ולא סתם משפחה - סופר-משפחה. בשנה האחרונה, פעילים להם ברחבי היקום של DC סופרמן, סופרגירל וסופרבוי, ובנובמבר הם הולכים להיפגש. המאורע אינו ארוחה משפחתית, כי אם קרוסאובר בין גליון 14 של שלושת הסדרות, בו שלושת בני הקריפטון יילחמו בחייזר רצחני. מקריפטון.

החייזר, H'el, אמור להיות "חזק יותר מסופרמן, חכם יותר מסופרגירל וקטלני יותר מסופרבוי". אה, והוא שונא בני אדם, ורוצה להשמידם. איך זה ייגמר? נראה בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully