וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "ריח מנטה" באילת בוטל בשל מכירת כרטיסים דלה

חגי אוזן

15.8.2012 / 9:00

הפסטיבל של ירון אילן, שכבר ליהק כוכבים כמו משה פרץ וישי לוי, לא הצליח להתחרות בתימניאדה הוותיקה ובוטל. מי שכבר רכש חבילת נופש יוכל להעבירה לפסטיבל המקביל

קרב הענקים בין פסטיבל התימניאדה ל"ריח מנטה" באילת, מסתיים עוד לפני שסלסול אחד נשמע. לאחר ישיבה מרתונית שהתקיימה אתמול (שלישי) בין מפיקי פסטיבל "ריח מנטה" והמנחה ירון אילן, הוחלט לבטל את האירוע שאמור היה להיערך בסוף השבוע הבא בין התאריכים 23 ל-26 באוגוסט. הסיבה: מכירה דלה של כרטיסים וחבילות נופש לפסטיבל. לפי נתונים שהגיעו לוואלה!, עד אתמול נמכרו פחות מ-200 חבילות נופש לבאי פסטיבל "ריח מנטה", הרבה מתחת לכמות שלה ציפו המארגנים.

רשימת האמנים שכללה את משה פרץ, ישי לוי, קובי פרץ ואחרים, כנראה לא הצליחה למשוך אליה קהל גדול שהעדיף את פסטיבל התימניאדה המסורתי. אלי דנון, מנכ"ל אורטל תיירות ונופש, המפיקה את האירוע, מסר כי יימצא פיתרון עבור אלו שכבר רכשו חבילות נופש. "לצערנו הרב, החלטנו לבטל את פסטיבל 'ריח מנטה', לאחר שנוכחנו לראות שאין הצדקה לשני פסטיבלים בסדר גודל כזה במקביל", סיפר דנון, "כל ההופעות בוטלו ואנחנו נודיע על כך בצורה מסודרת לכל אלו שרכשו כרטיסים. קיימנו פגישה עם מפיק התימניאדה, גדעון מלאכי וסיכמנו איתו שנאפשר לאלו שרכשו חבילות נופש אצלנו, להגיע לפסטיבל שלו במקום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קיבל ביטול. משה פרץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

גדעון מלאכי מפיק התימניאדה הגיב לחדשות על ביטול הפסטיבל המתחרה ואמר, "כפי שלא פחדתי כשהכריזו על קיום פסטיבל 'ריח מנטה', כי אני מאמין בפסטיבל שלי ובקהל, כך אני לא שמח שהפסטיבל שלהם בוטל. כי כתוב בתורה ב'נפול אויבך אל תשמח' ואני איש ספר. נשמח לארח בפסטיבל התימניאדה את כל מי שיהיה מעוניין. אנחנו גם שמחים לשתף פעולה עם חברת 'אורטל' וארנון פז. כמו כל שנה גם הקיץ אני יכול להבטיח שתהיה חגיגה גדולה".

ירון אילן והתימניאדה נלחמים ראש בראש: טור מוזיקה מזרחית

מאוכזבים מביטול פסטיבל "ריח מנטה"? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully