וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין לאנטרן התאסלם? סקירת חוברות קומיקס חדשות

גרין לאנטרן הופך לגיבור על ערבי, וסופרמן זורק את לואיס ליין בשביל וונדרוומן: סקירת חוברות קומיקס חדשות

האביב הערבי

אחרי ספיידרמן שהוא חצי אפרו-אמריקאי וחצי היספני, מה הייתם אומרים על גרין לאנטרן ממוצא ערבי? ובכן, בחברת DC אמרו "כן!", והחליטו להציג לעולם את באז. באז, שיוצג בספטמבר ב-Green Lantern #0 - חלק מהחודש בו כל החוברות של DC לוקחות הפסקה מהעלילות שלהן על מנת להראות את שורשי הדמויות, כבר הוצג בגיליון מאי, כשהוא עם קעקוע בערבית, ובו כתוב "גבורה".

הדמות החדשה אף תוצג על ידי היוצר שלה, ג'אוף ג'ונס, במוזיאון הערבי האמריקאי הלאומי בדטרויט. ומה עם גיבורי על יהודיים? נזכיר כי כבר היו לא מעט כאלה, הן ביקום של DC והן ביקום של מארוול המתחרה.

לדפוק ולזרוק

לואיס ליין? איזו לואיס ליין? בחברת DC מצאו לסופרמן חברה חדשה, והיא ממש אשת חיל. לא, באמת, היא אשת חיל. לאחר שבשנה שעברה הפך סופרמן לפנוי בעקבות ההשקה מחדש של יקום DC, תהו הקוראים והכותבים מה לעשות איתו. להחזיר אותו ללואיס? כבר היינו שם, ואילו Wonderwoman נראית פנויה ומעניינת.

זו לא הפעם הראשונה בה ב-DC הופכים את השניים לאייטם, אבל עד כה היה זה במיני-סדרות, ואילו כאן מדובר במערכת יחסים שתשפיע על כל היקום של DC, לפחות עד שהמעריצים של לואיס יבואו עם קלשונים להבין מה לעזאזל קורה פה.

מה שמתאים לחבובוטף

אם יצא לכם לבקר בחנות קומיקס, ראיתם כנראה שלחוברת אחת יכולות להיות כמה עטיפות. לעיתים קרובות, אמן אחד או כמה אמנים יוצרים מספר גרסאות לעטיפת חוברת, ובחברה מחליטים להשתמש ביותר מאחת. ובחלק מהמקרים, העטיפות האלה מאוד מיוחדות.

קחו, למשל, את מה שסקוטי יאנג עומד לעשות בגליון הראשון של סדרות Marvel NOW - האירוע הגדול של חברת מארוול השנה. יאנג צייר גרסאות לכל הסדרות החדשות שמושקות, מאוונג'רס ועד אקס מן, עם תינוקות. וזה לא רק חמוד להפליא - בפעם האחרונה בה הוא עשה משהו דומה, עבור הגליון הראשון של "Avengers Vs. X-Men", ההתלהבות היתה כה גדולה עד שהוא מפיק חוברת שלמה בנושא, שתצא באוקטובר.

המופע של דירק

דירק בנדיקט, מי ששיחק את "פנים" בגרסה המקורית של "צוות לעניין" ואת סטארבאק בגרסה המקורית של "באטלסטאר גלקטיקה", הולך לככב עכשיו בסדרת קומיקס משלו. "Dirk Benedict in the 25th Century". ומה יקרה בסדרה הזו, אתם שואלים? אנחנו שמחים ששאלתם.

דירק בנדיקט יושב לו בכנס מעריצים, לא מפריע לאף אחד, חותם על חוברות, כשמדען מהעתיד מופיע ולוקח אותו למאה ה-25, שם בנדיקט מגלה כי הוא התקווה האחרונה של האנושות שנלחמת במחשב על ובצבא הרובוטים שלו. צריכים עוד תמריץ כדי לרוץ ולקנות את החוברת כשהיא תצא באוקטובר? ברור שלא.

מה חדש בעולם הקומיקס - לטור הקודם

מזועזעים מהבוגדנות של סופרמן? שתפו אותנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully