וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כוכב נולד": אור טרגן הוא זוכה עונת העשור

4.9.2012 / 23:32

טרגן זכה ב-51 אחוזים מהקולות בהצבעת הקהל ועקף את איטן גרינברג ואניטה גסין. בגמר שהתקיים בחיפה הופיעו כל זוכי התוכנית לאורך העונות

יח"צ - חד פעמי

אור טרגן הוא הזוכה בגמר עונת העשור של "כוכב נולד", שהתקיים הלילה (שלישי) בחוף הסטודנטים בחיפה. טרגן זכה ב-51 אחוזים מהקולות בהצבעת הקהל בהודעות SMS ועקף את איטן גרינברג ואניטה גסין, שהודחה ראשונה מבין השלושה. בשלב הדו-קרב ביצע אור טרגן את השיר "יסמין" של הפיל הכחול, ואיטן גרינברג את "אל אותי תקטוף", שכתב והלחין בעצמו ושר עוד באודישן הראשון שלו בתוכנית. במסגרת זכייתו במקום השני ייצא שירו של גרינברג כסינגל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אור טרגן, זוכה "כוכב נולד" 10, בגמר הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

למקום השלישי, שנקבע לפי שכלול של הצבעת הקהל בהודעות SMS וניקוד השופטים, הגיעה כאמור אניטה גסין. זאת על אף שהשופטים העניקו לה יתרון בנקודות על פני שני המתמודדים האחרים. לאחר ההפסד פנתה אליה מירי מסיקה והזמינה אותה להופיע יחד איתה בעתיד. אניטה זכתה גם היא בהפקת סינגל מתנה.

בגמר הופיעו זוכי התוכנית לאורך כל העונות כמו גם חברי צוות השופטים, אליו הצטרפו העונה גידי גוב ומשה פרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העדיפו את אניטה. שופטי עונת העשור בגמר, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה העשירית של "כוכב נולד", שודרה בצל השקתה והצלחתה של תוכנית הכשרונות "The Voice" מוקדם יותר השנה. השפעת התחרות באה לידי ביטוי בשינויים שהוכנסו העונה בפורמט של "כוכב נולד", כאשר הבולט שבהם היה הקיצוץ שנערך במספר התוכניות שהועברו בשידור חי לטובת תוכניות ערוכות מראש. כך הקהל זכה להכריע את זהות העולה לשלב הבא בתוכנית באמצעות SMSים רק בשלב מאוחר למדי של העונה, עם בחירת עשרת הגדולים. מי שבחר את העולים לשלב הבא עד להשתלבות הקהל, היתה ועדה מקצועית של שופטים, שהורכבה ממוזיקאים מובילים בארץ. ואולם כל אלה לא מנעו שחיקה מסוימת ברייטינג של עונת העשור לעומת העונות הקודמות של התוכנית. בתום הגמר נפתחה ההרשמה לעונה ה-11 של "כוכב נולד".

"כוכב נולד" 10:הגמר הכי מתאמץ ונטול הפאסון בתולדותיה
"כוכב נולד" 10: ציפינו לכל כך הרבה יותר
"כוכב נולד" 10: צדי צרפתי בראיון מיוחד
מי אתם חושבים היה צריך לזכות בעונת העשור של "כוכב נולד"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully