וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקרלט ג'והנסון תציל את ברק אובמה?

7.9.2012 / 10:43

שחקנית הקולנוע האמריקאית נאמה בוועידה הדמוקרטית וקראה לצעירים לצאת ולהצביע: "למה אנחנו משמיעים רק חצי מהקול שלנו כשיש כל כך הרבה נושאים על הפרק שמשפיעים עלינו?"

אחרי שבימים האחרונים חזינו בקלינט איסטווד משוחח עם כסא וקורא לאמריקאים להצביע למיט רומני; צפינו בסרטון היוטיוב של צ'אק נוריס ואשתו שמזהירים מפני יום הדין שיגיע אם ברק אובמה ייבחר שנית לנשיאות ארה"ב, כעת מגיע תורו של מה שנשמע, לפחות לפי ההתבטאויות המתונות ונטולות ההתרחשויות הביזאריות, כמו הקול השפוי.

שחקנית הקולנוע היהודיה-אמריקאית סקרלט ג'והנסון נאמה הלילה (שישי) בוועידה הדמוקרטית שהתקיימה בשארלוט, קרולינה הצפונית. ג'והנסון סיפרה על ילדותה כבת למשפחה ממעמד הביניים שלעיתים התקשתה לסגור את החודש. ג'והנסון בת ה-27 ביקשה להפנות את תשומת הלב לאחוזי ההצבעה הנמוכים בקרב הצעירים: "ב-2008, פחות מחצי מבעלי זכות ההצבעה בגילאי 18 עד 24 הלכו לקלפיות", אמרה השחקנית. "אמריקה הצעירה, למה אנחנו משמיעים רק חצי מהקול שלנו כשיש כל כך הרבה נושאים על הפרק שמשפיעים עלינו ישירות". אני לא אגיד לכם למי אני מצביעה ולא אגיד לכם למי אתם צריכים להצביע - אני כאן כדאי לבקש מכם להתחייב שתצביעו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully