וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מה הקשר בין הבירה של אובמה לשימוש במריחואנה?

11.9.2012 / 8:30

פעילים למען לגליזציה של מריחואנה מנצלים את חיבתו של אובמה לבירה ועוד בטיימינג מופלא, וסיימון קאוול נכנס ב-"The Voice". סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: אובמה נאם, ותמונתו התנוססה בקמפיין למריחואנה

הכוכבים של ועידת המפלגה הדמוקרטית בשבוע שעבר היו ללא שום ספק הגברת הראשונה מישל אובמה והנשיא ביל קלינטון, אבל היו גם מי שהגיעו רחוק במרוץ על התואר "גנבו את ההצגה". פעילים למען לגליזציה של מריחואנה החליטו להשיק קמפיין טלוויזיוני למען המטרה דווקא במהלך שידורי הוועידה הדמוקרטית בקולורדו ברשתות CNN ו-MSNBC ועוד עשו זאת בכיכובו של הנשיא עצמו.

הפעילים קוראים להפוך את השימוש במריחואנה לחוקי ממש כמו אלכוהול, וגייסו עבור מטרה זו תמונות של הנשיא הידוע בחיבתו לבירה. במסגרת הקמפיין, שכותרתו "הגיע הזמן", שודרו פרסומות בהן נראה הנשיא אובמה שותה בירה להנאתו לצד קריינות שאומרת: "אנחנו לא מתכוונים לשים סוף למפגשי הבירה בבית הלבן או לשנות את הדרך בה מתנהגים אנשים במהלך קמפיין לנשיאות. אנחנו פשוט מאמינים שאנשים בוגרים, בפרטיות של ביתם, צריכים להיות מסוגלים להשתמש במריחואנה במקום אלכוהול אם זה מה שהם מעדיפים".

"המטרה של המודעה הזו היא לעודד צופים ברי דעת להרהר בדרכים השונות בהן אנחנו כאומה מתייחסים לצרכני מריחואנה ואלכוהול", אמר דובר מטעם הפעילים. "אנחנו רוצים שהמצביעים ישאלו את עצמם מדוע זה בסדר שהמנהגים הפוליטיים של האומה שלנו משתמשים באלכוהול כדרך להתחבר לבוחרים, אבל זה פשע עבור מבוגרים להשתמש במריחואנה - חומר מסוכן הרבה פחות בצורה אובייקטיבית – בפרטיות ביתם".

הנשיא עצמו אמנם מתנגד ללגליזציה של מריחואנה, אולם הוא כן תמך בהפחתת העונשים בתחום. התנגדותו מעוררת תהייה לאור בחירתו האחרונה בסטלנים הרולד וקומאר לככב בתשדיר הקורא לבוחריו לצאת להצביע. בתשדיר נראה אובמה מדבר בטלפון ומבקש מהצד השני להתגייס לעזרתו המיידית. מיד אחר כך נראים השניים יושבים על הספה ומתייחסים באדישות משהו לשיחה ממנהיג העולם החופשי.

המיותר: סיימון קאוול רותח על המתחרה "The Voice"

שבוע לפני עלייתה של "X פקטור" בארה"ב והשופט סיימון קאוול לא חוסך במילים על המתחרה הגדולה שלו העונה "The Voice". קאוול התעצבן על המתחרים שהפרו לדבריו "הסכם ג'נטלמנים" כשהחליטו לשבץ את תחרות כישרונות השירה שלהם מול זו של קאוול. "אני רותח מזעם על זה", אמר קאוול בשיחת טלפון עם כתבים. קאוול התעצבן על מפיק "The Voice" מארק ברנט שטען יממה קודם לכן כי לא ידע שהוסיפו פרקים נוספים במהלך אותו שבוע שישודרו מול "X פקטור". "תעשו לי טובה", נהם קאוול, "כאילו שאני לא יודע מתי התכנית שלי משודרת בשבוע הבא. אני חושב שזו הסיבה ש-NBC החליטו לשים את 'The Voice' מולנו; זו טקטיקה של הריסה. זה מאוד פשוט: הם לא רוצים שאנשים יראו את הפרק הראשון. אני חושב שזה נעשה ברוח רעה ואני מקווה שזה יחזור אליהם כמו בומרנג כי זו אחת מהתכניות הכי טובות שעשינו אי פעם".

קאוול המשיך ואמר כי לדעתו שלושה פרקים במהלך שלושה לילות ברצף זה מוגזם. "אני חושב שיש הרבה עניין, ובצדק, בתכנית שלנו בגלל בריטני (ספירס), דמי (לובאטו), והדרך בה הולכת להיראות התכנית. נראה מה קורה אבל אני כבר למדתי לא לנסות לחזות שום דבר מראש".

"X פקטור" תעלה ב-12.9 בארה"ב, ותשודר בישראל החל מ-14.9, ימי שישי ושבת בשעה 18:00, ב-HOT3

הביזאר: אנשים שנתקעים להם דברים מוזרים בגוף במרכז סדרה חדשה

רשת "דיסקברי" משיקה סדרה חדשה שתגרום לכם לחשוב מחדש על הפאסט פוד הבא שתאכלו. במרכזה של הסדרה "I Was Impaled", אנשים שנתקעו להם אובייקטים מוזרים במקומות מוזרים בגוף וכעת הם צריכים להוציא אותם בצורה כירורגית, לעתים בשיטות חדשניות ומעניינות.

כך למשל, באחד המקרים מתואר סיפורו של קרייג. באחד הימים אכל קרייג צ'יפס להנאתו, עד שלפתע, הפך החטיף השמנוני למסכן חיים: אחד הצ'יפסים קרע לו את הוושט. וזה רק פרק הבכורה.

ליהוק שיחוק: טינה פיי אולד סקול

מראה המורה ללשון של טינה פיי סוף סוף משתלם. הקומיקאית המבריקה לוהקה לתפקיד אורח בקומדיה המצוירת "משפחת סימפסון". מפיק הסדרה אל ג'ין אמר כי פיי תגלם מורה מחליפה שמתעללת בליסה ומעיזה לתת לה את הציון הנוראי B. הסדרה תעלה לעונתה ה-24 ב-30 בספטמבר, כאשר הפרק בו משתתפת פיי ישודר באביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דמיינו אותה בצהוב. טינה פיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

וגם פיי תזכה להופעת אורח מעניינת בעונה האחרונה של הבייבי שלה "רוק 30". השחיין האולימפי ומי שהודה שהוא משתין בבריכה, ריאן לוכטה, יגיע להופעת אורח גדולה בעונה הקרובה שתעלה לשידור ב-4 באוקטובר.

לינק לעת צרה: אדם למברט רוצה שתשירו את השיר שלו

אדם למברט, בוגר "אמריקן איידול" וכבר כוכב רוק בפני עצמו, משיק השבוע אלבום חדש ויחד איתו גם תחרות נחמדה למעריצים. בעמוד הטוויטר שלו ביקש למברט מהמעריצים לשלוח לו סרטונים של מעריציו מבצעים את השיר החדש שלו "trespassing". "ליפ-סינק, שירה וריקוד. פרסים לזוכים", כתב למברט. נסו גם אתם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: וולטר ווייט – ממורה מוזר לסוחר סמים אכזר

"שובר שורות", בכיכובו של בריאן קרנסטון המדהים, תגיע בהמשך השנה לסוף דרכה עם סיום העונה החמישית והאחרונה שלה. זה בדיוק הזמן לראות את הדרך שוולט וויט עבר מהמורה החביב לכימיה ועד לסוחר הסמים האכזר שהוא היום – והכל בשמונה דקות בלבד.

בריאן קרנסטון: התפקידים הגדולים, מ"סיינפלד" ועד "שובר שורות"
נערה גולשת: הקמפיין הוויראלי המבריק של "שובר שורות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully