וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "אקס פקטור" עושים אאוטינג למתמודד

19.9.2012 / 8:03

שופטי ריאליטי הכשרונות לחצו על מתמודד לצאת הארון, סרט קאלט אייטיזי לבנות הופך לסדרת טלוויזיה ועוד. סיכום שבוע בטלוויזיה האמריקאית

המדובר: מדוע חתכה FOX יציאה מהארון ב"אקס פקטור"?

רשת FOX ידועה באופי השמרני שלה, אבל האם אותה תדמית היא זו שגרמה לה לחתוך יציאה מהארון של מתמודד בתוכנית הדגל שלה, "אקס פקטור"? דון פיליפ, צעיר שביצע דואט עם בריטני ספירס לפני כעשר שנים, הגיע לתכנית כדי להיבחן, וגם כדי להפתיע (או להביך?) את השופטת החדשה. טרם האודישן שלו, נשאל פיליפ על ידי סיימון קאוול מה הוא עשה בעשר השנים האחרונות. בתוכנית נראה פיליפ פורץ בבכי ואומר כי הוא מעולם לא חשב שהוא יכול להצליח ועכשיו הוא מרגיש מוכן לחיי הבמה. עם זאת, צופים שנכחו באירוע וגם פיליפ עצמו יודעים לספר שאחרי השאלה הזאת הגיעה שאלה נוספת שהתשובה לה היתה מפתיעה במיוחד. דון נשאל על ידי השופט אל.איי ריד מה הסוד שלו. אז, החליט פיליפ לצאת מהארון בפני כל האולם והעולם. אלא שאת היציאה הזאת מהארון אתם לא ראיתם. עורכי התכנית החליטו להשאיר את הווידוי קורע הלב על רצפת חדר העריכה. פיליפ עצמו אגב, קיבל ארבע תשובות שליליות מהשופטים והודח מהתחרות.

לאחר המקרה טען פיליפ כי השופטים ידעו על נטיותיו וניסו להוציא ממנו בכוח את ההודאה, כשאמור, נחתכה כלא היתה. "אחרי העניין הזה הלכתי הביתה והיו לי מחשבות אובדניות. הייתי הרוס מזה שהם סידרו אותי", אמר פיליפ, שהוסיף כי אין לו כעס על ספירס וכי הוא תמיד יאהב אותה. מרשת FOX נמסר בתגובה לטענות כי "לשופטים לא ניתן כל מידע אודות פיליפ טרם האודישן שלו. המידע האישי שפיליפ מיהר לנדב בתחילת האודישן שלו היווה הפתעה לשופטים ששאלו אותו מה קרה בעשר השנים האחרונות מתוך עניין במהלך הקריירה שלו עד כה. בעוד שאנחנו מבינים את החלטתו של פיליפ לדון בחייו האישיים, הנטייה המינית שלו לא הייתה משהו שהשופטים או המפיקים חשו שהוא רלוונטי לאודישן שלו". אבל אל תדאגו לפיליפ הפגוע. לאחר הסקנדל שלא בטוח היה, הוא הוציא מחדש את הדואט שלו מלפני עשר שנים עם ספירס למכירה ברשת.

המיותר: קומדיית הקאלט מהאייטיז שתהפוך לסדרת טלוויזיה

“Heathers”, הקומדיה האפלה משנות השמונים בכיכובם של וינונה ריידר וכריסטיאן סלייטר, עתידה לחזור למסך בתור סדרת טלוויזיה. רשת בראבו החלה לפתח באחרונה את הסרט לפורמט של סדרה, כאשר ורוניקה, דמותה של ריידר בסרט, חוזרת לשרווד עם בתה המתבגרת 20 שנה אחרי, רק כדי לגלות שהבת תיאלץ להתמודד עם דור חדש של בנות אכזריות שלכולן קוראים אשלי (בנותיהן של ההת'ריות ששרדו מהסרט). בסרט המקורי מנסה ורוניקה לברוח מההת'ריות – הבנות הפופולריות בבית הספר - ולחזור אל חייה הישנים. בדרך היא פוגשת בג'יי.די (סלייטר) והשניים מתאהבים ורוצחים יחדיו כמה מהבריונים של בית הספר. בסצנה האחרונה בסרט מסיים ג'יי.די את חייו בעוד שורוניקה ממשיכה את חייה ומנהיגה מדיניות של סובלנות מפוקפקת בתיכון. הפרויקט עצמו כבר נמכר לרשת FOX לפני כשלוש שנים על ידי המפיקה ג'ני ביקס ("מזל סרטן") וחברת סוני, אולם הוא לא יצא לפועל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הביזאר: סדרת הלהיט הבאה? ריקודי קלוגינג

אחרי שכיסתה תחרויות יופי לילדות, אימהות איומות לרקדניות ו"האני בו בו" אחת, עוברת רשת TLC לדבר הגדול הבא. בשבוע הבא תשודר ברשת תוכנית מיוחדת בשם "Down South Dance" – סדרה שבמרכזה קבוצות של בני נוער שמתחרים אחד נגד השני בריקודי "קלוגינג" – הכלאה בין סטפס לריקודים איריים עם תוסף אנרגיה שהופך את כל העסק מסוכן לצפייה לסובלים מאפילפסיה. הסדרה תעקוב אחר שתי קבוצות רקדנים - קבוצת "ספיר" מדרום קרולינה וקבוצת "סינרגיה" מג'ורג'יה - כאשר הן מתחרות זו בזו על המקום הראשון בתחרות האזורית והאיזוטרית. המאמנים של שתי הקבוצות, צ'יפ האריסון ושרה דארבי, לא מאמינים שיש דבר כזה אימון יתר, ובטוחים שכל האמצעים מקדשים את המטרה – הגביע הנכסף. הספיישל שישודר בשבוע הבא ימצא את שתי הקבוצות שבוע לפני התחרות הגדולה, כאשר המאמן האריסון מנסה לגנוב רקדנים מקבוצתה של דארבי, והרקדנים והוריהם נקלעים לקו האש בין שני המאמנים. ריקודים מוזרים - יש, אמהות עצבניות - יש, מאמנים חסרי ריסון - יש. רק תביאו פופקורן.

ליהוק שיחוק: ביל מאהר מגיע ל"האישה הטובה"

ביל מאהר, מגיש התוכנית “Real Time With Bill Mahr” ברשת HBO, יגיע להופעת אורח בעונה הבאה של הדרמה "האישה הטובה" שתעלה לשידור ב-30 בספטמבר. מאהר, פרשן פוליטי ידוע ומוערך, יגלם את עצמו בתכנית של רשת CBS שנכנסת לעונתה הרביעית. לא מדובר בפעם הראשונה שיוצרי הסדרה רוברט ומישל קינג משתמשים באנשי מפתח אמיתיים מעולם הפוליטיקה והתקשורת בסדרה שלהם. מתחילתה בשנת 2009, השתתפו בסדרה, בין היתר, האסטרטגים של המפלגה הדמוקרטית דונה ברזיל וג'ו טריפי, כתבת חדשות CBS אריקה היל, העיתונאי לו דובס ופעיל זכויות האדם ורנון ג'ורדן.

ביל מאהר. Frederick M. Brown, GettyImages
יהיה שמח. ביל מאהר/GettyImages, Frederick M. Brown

עוד בחדשות הליהוק: ג'ונתן בנקס (אתם מכירים אותו כמייק מ"שובר שורות") יגיע לעונה החדשה של "מחלקת גנים ונוף". בנקס יגלם את אביו של בן וייאט (אדם סקוט) בפרק השישי בעונה החמישית של הקומדיה, שתשוב למסך השבוע. מפיק הסדרה מייק שור אמר כי בנקס יתנהג ממש כמו מייק מ"שובר שורות", דבר שעלול להתנגש עם האופטימיות הבלתי נגמרת של לזלי נופ (איימי פוהלר).

ובינתיים, צפו במסע הבחירות של לזלי נופ:

לינק לעת צרה: שחקו עם מאט לה-בלנק במשחק מדליק של "אפיזודס"

השבוע התבשרנו ש"אפיזודס" בכיכובו של מאט לה-בלנק שמגלם באופן מופלא את מאט לה-בלנק חודשה לעונה שלישית. לרגל המאורע המשמח אתם מוזמנים לשחק עם לה-בלנק ויתר כוכבי הסדרה במשחק פייסבוק חביב במיוחד. בין היתר, תוכלו לבחור תמונות של לה-בלנק על שלל פרצופיו ולהדביק להם משפט משעשע, בהנחה והמשפטים הרגילים שיוצאים לו מהפה לא מצחיקים אתכם.

הקטע שעשה לנו את השבוע: הקאסט של "קוגר טאון" מזמר חדשות טובות

"קוגר טאון" בכיכובה של קורטני קוקס עברה לא מעט תלאות, אבל נראה שאלה השתלמו: השבוע נודע כי היא תחודש לעונה רביעית ואף נקבע לה תאריך שידור ברשת TBS - 8 בינואר. את המאורע החליטו חברי הקאסט לחגוג עם שיר חדש מבית היוצר של גרייסון והגיטרה בהומאז' קצת מבולבל לשיר המרגש "Anyone Else But You" של המולדי פיצ'ז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully