וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמי 2012: מי חייב לזכות בפרס

21.9.2012 / 3:35

רגע לפני שטקס פרסי האמי יוצא לדרך, לוואלה! תרבות ברור למי אסור לחזור ממנו בידיים ריקות. כל הסדרות, הכוכבים והיוצרים שמגיע להם הפרס היוקרתי

קלייר דיינס – השחקנית הטובה ביותר בדרמה

מאז הנסיקה המטאורית של קלייר דיינס ב"אלו הם חיי", היא לא הצליחה לשחזר את תצוגת המשחק המרשימה ההיא . דיינס נעה בין תפקידים חמדמדים לשקופים, אבל תמיד הייתה יותר סימן מים מאשר חותמת בהופעותיה השונות. נדמה היה שהנה היא זולגת אל בין הרווח האכזרי שבין ההבטחה שהייתה לקיומה בפועל, אלא שאז הגיעה "הומלנד" והתפקיד המאתגר של סוכנת ה-C.I.A קארי מתיסון. "הומלנד" קיזזה לדיינס את הגינונים המתקתקים והמתיילדים שלה, והראתה שיש בה שחקנית צעירה ורעבה לתפקיד עסיסי.

"Homeland", העיבוד האמריקאי ל"חטופים" מתעלה על המקור

בריאן קרנסטון – השחקן הטוב ביותר בדרמה

אנשים שעולים בכל שנה לקבל את אותו הפרס על אותו תפקיד הם דבר מקומם – כי לרוב מדובר בבחירות עצלות ומשעממות של חברי האקדמיה השמרנים. ובכל זאת, לבריאן קרנסטון שזכה על תפקידו כוולטר ווייט ב"שובר שורות" בשלוש הפעמים האחרונות בהן היה מועמד, מגיעה זכייה רביעית. בכל עונה, הוסיף קרנסטון רבדים נוספים לדמותו של ווייט וביחד הם עברו את אחד התהליכים המרתקים ביותר בטלוויזיה האמריקאית. קרנסטון לא מגלם את אותה דמות כב חמש עונות, הוא גדל איתה, מחדד אותה ומתפתח איתה וזה מה שהופך אותו מעוד שחקן לאמן בתחומו.

"שובר שורות" פותחת עונה חדשה בפרק משובח

"בנות" – הסדרה הקומית הטובה ביותר

נמאס כבר לומר על כל דבר שהוא לא סיטקום מודבק צחוקים שהוא "מרענן", אבל האמת היא ש"בנות" היתה היציאה הטלוויזיונית הכי מפתיעה השנה. מה שהופך את הסדרה של לינה דאנהם (שכתבה, ביימה וגם כיכבה בה) למוצלחת, ולכזו שאסור לה בשום אופן לעבור מתחת לרדאר של פרסי האמי. בגלל הכנות חסרת הפשרות שלה, מערכות היחסים המצוינות בין הדמויות והנכונות להציג דמויות שאין בהן שום דבר מושלם או משויף.

"בנות": החיים מחורבנים, בואו נעשה על זה סדרה

לואי סי.קיי - השחקן הטוב ביותר בקומדיה

לואי סי.קיי הוא לא שחקן, הוא גם לא קומיקאי בדיוק. הוא כן פילוסוף מעשי ונטול יומרות שמצליח לתפוס את המחשבות והתחושות הכי מעומעמות בזנב שלהן, ואז הוא מוצא את כל הדרכים לפשוט את עורן. הוא מצחיק עד דמעות; דוקר את המובן מאליו כדי לבדוק ממה הוא עשוי ועל איזה בסיס, אם בכלל, הוא עומד. סי.קיי מדכא באכזריות ובפיכחון שלו והוא מהקומיקאים שמשתמשים בהומור כדי לגרום לקהל שלהם לחשוב מחדש על כל מה שהם יודעים על עצמם ועל החיים. אם כל זה לא אמור לזכות אותך בפרס – אז מה לעזאזל כן?

לואי סי. קיי לא רק מצחיק אלא גם קודר ומרגש

מגי סמית' - שחקנית המשנה הטובה ביותר בדרמה

מגי סמית', שמגלמת ב"דאונטון אבי" את ויולט קראולי, היא הייצוג הטלוויזיוני הכי מופלא של הגיל השלישי מאז הקאמבק של בטי ווייט. כל דמויות האמא-סבתא המבוגרת, הצינית, והמתנשאת שדוחפת את האף לכל העניין, פשוט מתגמדות מולה - היא האבטיפוס שלהן. בתוך אוקיינוס של רצינות בריטית תהומית, סמית' היא ההפוגה הקומית באחוזה שעברה מלחמת עולם אחת (ספוילר לפניכם!) ועוד רגע פושטת את הרגל. היינו על סף בכי ברוב הפרקים של הסדרה, אנחנו לא רוצים לבכות גם בטקס האמי אם היא תחזור הביתה ללא הפסלון שמגיע לה.

"אחוזת דאונטון": עוד סדרה מצוינת שנקברה על ידי ערוץ 1

קריסטן וויג – השחקנית הטובה ביותר בקומדיה

השנה נפרדה קריסטן וויג מ "סאטרדיי נייט לייב" אחרי שבע עונות במהלכן הפכה לכוכבת הבלתי מעורערת של התוכנית, שימי תהילתה הגדולים באמת מאחוריה. וויג, שהופיעה בכל מערכון ששודר בתוכנית בשנים האחרונות, היא אחת הנשים הכי מצחיקות בטלוויזיה, ואחרי "מסיבת רווקות" שלה אפשר גם כבר לקבוע שבקולנוע. וויג היא קומיקאית ורסטילית ומבריקה עם המון רגישות לניואנסים והעובדה שהיא גם יוצרת וכותבת לעצמה ולאחרים, סוגרת מבחינתנו את הפינה. זו היתה השנה שבה נשים עשו לעצמן ( היי לינה דנהאם) ועשו זאת טוב יותר מכל אחד אחר.

"שרלוק" - המיני-סדרה הטובה ביותר

לא מעט עיבודים שונים נעשו לסיפורי שרלוק הולמס, חלקם טובים וצמודים למקור, אחרים תמוהים מאוד. המרשים מכולם בשנים האחרונות הוא "שרלוק", בו מככב בנדיקט קמברבראץ' כהולמס הנאה, היהיר והצעיר, רגע לפני שהוא הופך לתופעה הגדולה ממנו שהיא שרלוק הולמס. "שרלוק" מצליחה בריקוד העדין של התאמת הסיפורים לעידן שנות האלפיים מבלי לאבד את קו העלילה של הסיפורים המקוריים, ובעיקר הצליחה ללהק כהולמס, ווטסון ומוריארטי שחקנים מצוינים שלבשו את התפקיד שלהם כמו בגד שאף פעם עוד לא נלבש.

בהכנת הכתבה השתתפו אלכס פולונסקי, לילך וולך והדר טורוביץ'.

מי הבחירות שלכם? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully