וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת חשפה שני פורמטים חדשים לתוכניות ריאליטי

7.10.2012 / 23:44

הזרוע הבינלאומית של הזכיינית חשפה שני פורמטים חדשים של תוכניות ריאיליטי בפסטיבל בכנס הטלוויזיה מיפקום שנערך בקאן

לאחר תשומת הלב הבינלאומית בה זכתה קשת בשבועות האחרונים בעקבות זכיית "הומלנד" בשבעה פרסי אמי, ביניהם פרס סדרת הדרמה הטובה ביותר, הזרוע הבינלאומית של הזכיינית, קשת פורמטס, הציגה בכנס הטלוויזיה מיפקום, שמתקיים בימים אלה שבקאן שבצרפת, שני פורמטים חדשים לתוכניות ריאליטי.

הפורמט הראשון, שעל פי דיווח בהוליווד ריפורטר צפוי לעלות לשידור בארץ ב-2013, נקרא "מרתון", במסגרתו חמישה אנשים ללא רקע אתלטי מתכנסים במטרה לרוץ מרתון.

הפורמט השני, באווירה שופוהוליקית, נקרא "צ'קאאוט", ועל המתמודדים לבצע קניות של רשימת מוצרים מוגדרת במשך זמן מוגבל של שתי דקות, מבלי לחרוג מהתקציב.

"פורמטים ישראלים הפכו לסחורה חמה וההצלחה המתמשכת לצד הביקורות המהללות של להיטים כמו 'חטופים', 'הכספת', 'בית ספר למוזיקה' ו'רמזור' מהווים הוכחה לחדשנות וליצרתיות של קשת גם מחוץ למדינה", אמר בדיווח אלון שטרוזמן, מנהל הפעילות הבינלאומית של הזכיינית.

למרות דברים אלו, דווקא לצד ההצלחה הפנומנלית של "הומלנד" (וגם של "חטופים" עצמה שנרכשה לאחרונה לשידור באירופה), העיבוד האמריקאי של "רמזור" (שגרסתה הישראלית זכתה בפרס האמי הבינלאומי), שעלה לשידור ב-FOX בתחילת 2011, בוטל כעבור עונה אחת, זאת לאחר שהסדרה זכתה לביקורות חיוביות אך לרייטנג לא מספק.

מה חשבנו על פתיחת העונה השנייה של "הומלנד"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully