וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניה ווסט הוא המנצח הגדול בטקס פרסי ההיפ הופ של BET

10.10.2012 / 8:40

בהתאם לתחזיות, הראפר שהיה מועמד ל-17 פרסים זכה בשמונה מהמרכזיים שבהם, אבל כלל לא טרח להגיע לטקס

הראפר קניה ווסט הוא הזוכה הגדול בטקס פרסי ההיפ הופ של BET ששודר הלילה (שלישי) בארה"ב - ווסט גרף שמונה פרסים מתוך 17 אליהם היה מועמד, ביניהם פרסי מפיק השנה וסטייל ההיפ הופ הטוב ביותר של השנה, פרס אלבום השנה ופרס להיט השנה; בנוסף, חלק ווסט מספר פרסים עם ג'יי-זי, בהם אלבום השנה על "Watch the Throne", להיט המועדונים של השנה על השיר "Ni**as in Paris", וכן שיר השנה ופרס בחירת הצופים על "Otis".

על להיט אחר ומעולה שלו, "Mercy", גרף ווסט פרסים נוספים, ביניהם האירוח הטוב ביותר של הראפר 2 צ'יינז שחולק איתו בית בשיר. חרף הזכיות המרגשות, ווסט כלל לא טרח לנכוח בטקס שכן העדיף לטוס עם זוגתו, קים קרדשיאן, לפריז - שם התקיים במקביל לצילומי הטקס (שהתקיימו לפני כשבוע וחצי - נ.ה) שבוע האופנה.

למרות הכל, הקולגות של ווסט לא חזרו הביתה בידיים ריקות - בחירה ראויה הייתה בקטגורית קליפ השנה שהוענק לדרייק על הקליפ המצוין לסינגל "HYFR" בהשתתפות ליל' וויין, בו הראפר היהודי משחזר את בר המצווה שלו, כמו גם הזכייה של ג'יי זי בפרס ה-Hustler of The Year. כרגיל, רוב הדרמה בטקס התרחשה מאחורי הקלעים, כשבמרכזה מריבה המילולית והאלימה פיזית בין ריק רוס ליאנג ג'יזי, ששלפו אקדחים במגרש החנייה של האולם.

הרגעים הגדולים בטקס פרסי ההיפ הופ של BET

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully