וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלישע בנאי ועד מונטי פיורי: מיטב השידורים של הרדיו הלוהט בסביבה

19.10.2012 / 8:29

אלישע בנאי בלילה של רוקנ'רול, מונטי פיורי עושים בלגן ומרתון הופעות לכבוד אינדינגב - כל אלה ועוד במקבץ התוכניות הטובות ביותר ששודרו ברדיו/בר תדר השבוע

רוק ורכב - אלישע בנאי ושחק איצקוביץ'

אלישע בנאי. אביב חופי
בא לתת בראש. אלישע בנאי/אביב חופי

לילה של רוקנ'רול בתדר. אלישע בנאי זינק כל הדרך מבר התדר אל האולפן, לשעתיים של מטאל פיני ושאר תופינים. אחריו השתלט על העמדה שחק איצקוביץ', המתופף של הלהקה התוססת סודה פאבריק, שבא ללמד אותנו אינדי נעורים מה הוא.

חגיגה איטלקית: מונטי פיורי בהופעה חיה

להקת מונטי פיורי. איתן חתוכה,
להקת מונטי פיורי/איתן חתוכה

עונת התדר מתקרבת במהירות האור לקיצה ואנחנו צריכים קצת בלגן. אז חזרנו להרעיש בשישי בצהריים עם חגיגה איטלקית מיוחדת: תקלוט של קלאצ'יק, אוכל טעים מפרונטו, משקאות מוזרים ויצירתיים ובעיקר - הופעה חיה של מונטי פיורי, ברחבה המפוקפקת של התדר.

ספיישל פסטיבל אינדינגב: מרתון הופעות חיות

אבי עדאקי. גרבולון,
השרברב המזמר. אבי עדאקי/גרבולון

בסוף השבוע הזה, רבים וטובים נוסעים להם הנגבה לשמוע מוזיקה רבה ומשובחת, אבל בשבוע שעבר, אנשי האינדינגב הגיעו עם מבחר מייצג מהלהקות שיופיעו בפסטיבל אל התדר, לתת לקהל מטעימה מהדבר הגדול ההוא. מרתון הופעות חיות של The Wake Up Suzzys, לילי פרנקו, The Pattie Boyds, אבי עדאקי ורן שבי, לצד תקלוטים של יוני שרוני ורם אוריון - ומעט פטפוטים.

SCRATCHURITY בלילה של היפ-הופ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאחד עם החבורה הישנה. וולטר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לילה תדרי מיוחד בו הוקדשו השידורים להיפ-הופ ועוד היפ-הופ. לרגל המאורע החלטנו להזמין את כנופיית סקרצ'וריטי לסשן איחוד חד פעמי! אלה שמסתובבים בעיר כבר כמה שנים ודאי זוכרים את החבורה שורטת תקליטים בכל מועדון/מרתף בתל אביב, אבל במהלך השנים התפצלו החברים לדרכים מוזיקליות שונות. עכשיו, לערב אחד בלבד, הם מגיעים לנגן היפ-הופ ולעשות מסיבה בתדר. על הפטיפונים: מאג', מש, יוגו ו-וולטר.

עתיד קדום עם עידן קיי

עידן קיי.
מטייל בעולם. עידן קיי

שגריר הכיף הקאריבי הגיע ללא-פחות מארבע שעות של מסע מוזיקלי, המשלב מוזיקה אפריקאית, קאריבית ולטינית, עם נגיעות של ביטים עתידניים.

חלק א'

חלק ב'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully