וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס בונד - לא רק לבריטים מגיע

30.10.2012 / 12:37

ג'יימס בונד הוא מותג בריטי, לבן, סטרייטי - והגיע הזמן לפרוץ את תקרת הלאומים, הגזעים והמינים. מפיקי סדרת הסרטים עוד יבינו את זה, עד אז - נעזור להם עם כמה הצעות

מה קורה פה?

עכשיו, כש"סקייפול" כבר בחוץ ודניאל קרייג קיבל עוד שוט של אגו, זה הזמן להתחיל לחפש יורשים, גם אם הוא עדיין לא מתכנן לחלוץ את הנעליים המצוחצחות שלו. אחרי הדיבור על האפשרות שאידריס אלבה (סטרינגר בל מ"הסמויה") ימלא את תפקידו של 007, חשבנו על עוד כמה אנשים שיכולים שיכולים לשבור את ההגמוניה הגברית-בריטית-סטרייטית-לבנה של סוכן הוד מלכותה.

פיטר דינקלג'

אחרי שפרץ לתודעה עם התפקיד של טיריון לאניסטר ב"משחקי הכס" – מקורב למלוכה, זיין ואסטרטג – הגיע הזמן שיתקדם לתפקיד קולנועי מרכזי, ואנחנו מכוונים יותר ל"אנשי התחנה", ופחות לגמד מעורפל ב"אלף". ולא, עזבו אתכם מהטייפקאסט הננסי שישלח אותו לעוד איזה סיבוב בסרט פנטזיה, מגיע לו יותר מזה. הוא מספיק קשוח אך שרמנטי כדי לגלם את 007 בלי שום בעיה, ועל החיבה שלו לאלכוהול אנחנו יודעים עוד מ"משחקי הכס". אם מישהו יתלונן, זה רק Q, שיצטרך לדאוג לו לציוד במימדים זעירים. כל כך חמוד!

מוס דף

הגיבור הקולנועי המכונן של תרבות ההיפ הופ הוא פני צלקת הגריטי והמופרז, ולא בונד הג'נטלמן המעונב; אבל מוס דף אף פעם לא היה בעניין של גנגסטה. לדף יש את הבסים, הסטייל והקלאסה של ההיפ הופ שמתלבשים על בונד כמו כפפה ליד, ויש לו גם נאמנות ומסירות ללאום (למרות שאצל דף - או, אם תרצו, יאסין ביי - במקום המלכה זאת אומת האיסלאם); אבל יש לו גם איזה תחכום שדרוש כדי להפוך לסוכן נינוח בחליפה, ומעבר לכך, התפקידים שלו בסרטים כמו "הג'וב האיטלקי", "קדימה, תריץ אחורה" וכמובן ב"דקסטר" הוכיחו שהוא פשוט שחקן מוכשר מספיק כדי להשתלט על המשימה.

אימון ווקר

רבים מהשחקנים של "אוז" ניחנו בכריזמה מלחיצה מהסוג שכשהם עושים דברים איומים אי אפשר שלא לרצות להביט בזה למרות שהאישונים נחרכים. אבל המהפנט מכולם, השקט והמרשים, הוא כנראה אימון ווקר שגילם את קארים סעיד, המנהיג הרוחני והמעשי של קבוצת האסירים המוסלמים האדוקים, בכלא הכי מושחת ואלים שאפשר לדמיין. ווקר ניחן בתכונה הבונדית הכי קשה לזיוף, וזו הסמכותיות נטולת המאמץ, ומתן התחושה שעדיף להיות לצדו ולא נגדו. אם מדובר במין הנשי – הרי שלא מעט מהן ירצו להיות לצדו, שלא לומר מתחתיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

סאלח בכרי

אם יש משהו שג'יימס בונד חייב שיהיה לו – ולא משנה מאיזה לאום, גזע או מין הוא – זה האפיל המסתורי. בונד הגון הוא כזה שנותן לעצמו להתערבב בפרשיות אהבים, ממלא את המשימות שלו בלהט קדוש, אבל שומר על העצמי האמיתי שלו לעצמו. אם מישהו אי שם מחפש את הבונד הערבי הראשון – הרי שסאלח בכרי יוקד העיניים, חתום הפנים, והיפהפה עד כאב לב, יכול להחליק בקלילות לנעליו של הסוכן המפורסם בעולם – ויש מעט דברים שהיינו רוצים יותר מאשר לראות את בכרי בחליפת ארמני, אוחז מרטיני משוקשק, לא מעורבב.

דונלד גלובר

דונלד גלובר, הלא הוא צ'יילדיש גמבינו, לא מתאים לגלם את בונד בגלגול המודרני הרציני של 007. גלובר הוא איש של קריצה, אפילו כשהוא הופך לראפר סמי-קשוח, ובטח כשהוא מגלם את טרוי בארנס התמהוני ב"קומיוניטי". בונד של השנים האחרונות הפך לעוד גיבור מיוסר שמשקף את הפחדים הקמאיים שלנו מפני... משהו, ואינדי קיד כמו גמבינו, למרות הכריזמה הסקסית, לא מתלבש לו על הפרופיל. אבל עם הקוליות הקלילה שלו, גמבינו יכול להחזיר אותנו לימים של רוג'ר מור, ימים של בונד קליל, זרוק, גברי אבל עם חוש הומור. למה לא בעצם?

זאקרי קווינטו

בכל הסדרה של ג'יימס בונד מעולם לא היה ספק באשר למיניות ההטרוסקסואלית של הגיבור – גם את זה הגיע הזמן לנער לכל הרוחות, ולמצוא את התשובה הגאה לסוכן רודף השמלות של הוד מלכותה. העובדה שג'יימס בונד יכול להיות חובב גברים עדיין לא אומרת שהוא מוכרח להיות אוחצ'ה נשית, וזאקרי קווינטו מביא בדיוק את המטען הנכון לדמות של בונד. אחרי עבר מפואר באירועים מלאי אקשן, כמו אלו שנקלע אליהם ב"גיבורים", ועם גבות מסותתות לתפארת אגודת הקומסטיקאיות – קווינטו הוא הגבר הנכון שיציל את הגברים במצוקה.

קלואי סביני

אם יש אישה שיכולה להחליק בקלות לתפקיד ג'יימס בונד ולהראות לכולם שלא צריך להשתין בעמידה כדי להיות סוכן מצטיין של הוד מלכותה, הרי שזו קלואי סביני. את סביני אנחנו מריצים להיות התשובה הנשית, הקשוחה והמרתקת של ג'יימס בונד אחרי שהוכיחה שהיא יכולה לשחק בזהות שלה כאילו היתה פלסטלינה - מהמורמונית האדוקה והמוטרפת ב"אהבה גדולה", ועד האישה שהיתה פעם גבר ב"לפגוע ולהחטיא". אין כמעט תפקיד שלא היינו רוצים בו את קלואי סביני, וכג'יימס בונד האישה הראשונה – עוד הרבה יותר מזה.

עוד הצעות לליהוקים לא צפויים לג'יימס בונד? ספרו לנו בפייסבוק

סיקור מיוחד: ג'יימס בונד חוגג 50 עם "סקייפול"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully