וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם די.ג'יי מורו

1.11.2012 / 0:20

הדי.ג'יי היפני הנחשב, שמגיע לישראל במסגרת חגיגות הסיום של הרדיו/בר תדר, בוחר את האלבומים שעיצבו את עולמו המוזיקלי – ממוזיקה יפנית פאנקית ועד זמרת סול אגדית

Funkshone - 2

"תקליט 7 אינץ' שיצא תחת הלייבל SKYLINE האנגלי. זה התקליט השני של פאנקשון האנגלים, שהוקמו על ידי צמד המפיקים מייק בנדוני ונינו אאוריצ'יו. כמו שהשם שלהם אולי מרמז, ההרכב מתמחה בפאנק, עם חומרים מקוריים וקאברים מפתיעים. גיליתי את ההרכב בשנה האחרונה והצטערתי שלא הרבה קודם. תמיד כיף להאזין לריליסים שלהם (החלק השני של האלבום הוא בכלל חגיגה אמיתית). בתקלוטים שלי אני משתדל לנגן הרבה גם את הגרסה של קני דופ ל'Persuasion' שגם לו יש גרסת כיסוי באלבום".

The Soul Investigators - Home Cooking

"הרכב נוסף שמתמחה בפאנק, אחד המובילים בסצינה. אני זוכר את ההלם בהאזנה לאלבום הראשון שלהם שיצא לפני כעשר שנים תחת הלייבל king Records. הלהקה פעלה כמה שנים בפרופיל נמוך עד שהגיע הדי.ג'יי Keb Darge שהחזיר את תור הזהב של הפאנק למועדונים של אנגליה, ולכל העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Martha High & Speedometer - Soul Overdue

"כוהנת הסול האגדית שפועלת כבר משנות ה-60 כחברה בהרכב האגדי The Jewels וכזמרת בהרכב של לא אחר מאשר ג'יימס בראון. האלבום הזה, שיצא השנה, הוא הראשון שלה באורך מלא מאז שנות השבעים".

Mountain Mocha Kilimanjaro - Perfect Time

"יצירת המופת האולטימטיבית של הרכב הפאנק היפני שהחל את דרכו בפרברי טוקיו. אחד האלבומים היחידים שנעשים טובים יותר עם הזמן. נשמע כמו פסקול לסרט, אבל אחד כזה שאף אחד לא העז לצלם עדיין".

די.ג'יי מו?רו? - King Of Diggin

"אלבום שלי משנת 2010, שההשפעות שלו הגיעו בעיקר מסוגים שונים של מוזיקה שנחשפתי אליהם במהלך תיקלוטי במסיבות ברחבי העולם".

די.ג'יי מורו ישתתף ב-TOKYO CLUB NIGHT, ערב מיוחד בהשתפות יוצרים ואמנים יפנים לרגל חגיגות הסגירה של התדר, שיערך הערב (חמישי) ב-22:00, במועדון הכליף בנמל יפו

אמנים יפנים בולטים בחגיגות הסגירה של התדר
אוהבים את די.ג'יי מורו? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully