וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יצאת צדיק" נמכרה לשבדיה, פינלנד ודנמרק

1.11.2012 / 16:02

תוכנית הדוקו-ריאליטי מבית מדרשו של חיים הכט מצטרפת אל פורמטים נוספים אותם מכרה קשת לשוק הבינלאומי, ביניהם "חטופים" שהפכה ל"הומלנד", "בית ספר למוסיקה" ו"סברי מרנן"

עוד הצלחה בעולם לקשת: זכויות ההפקה של התוכנית "יצאת צדיק" נמכרו לחברת ההפקה הנורדית Nice Entertainment Group, עבור שידורה בשבדיה ובפינלנד. בנוסף, נמכרו זכויות הפקת הפורמט לחברת Nordisk Film TV, חברת בת של תאגיד המדיה Banijay, עבור דנמרק. בגרסאות אלה תיקרא "יצאת צדיק" בשם החדש "Fair & Square".

עסקה זו מצטרפת לעסקאות נוספות שהובילה בחודשים האחרונים קשת אינטרנשיונל, הזרוע הבינלאומית של הזכיינית קשת בחו"ל. בין התוכניות שהפורמטים שלהן שנמכרו לאחרונה ניתן למנות את "סברי מרנן", שנמכרה לחברת Sony עבור רשת ABC; "בית ספר למוזיקה" שנמכרה לחברת ההפקות הנורדית Nice Entertainment Group עבור שבדיה, נורבגיה והונגריה; הפורמט הדוקו-קומי של "בת השכן" שנמכר לחברת אנדמול עבור הולנד, איטליה, ספרד, טורקיה והודו; וגם זכויות הפקת הפיילוט של "תא גורדין", שנמכרו לאולפני Universal Television עבור רשת NBC. הפורמט המצליח ביותר שנמכר עד כה היה זה של "חטופים" שעובד לסדרה עתירת השבחים ופרסי האמי "הומלנד". בנוסף מכרה הזכיינית גם את הפורמטים של "שלוש" ו"רמזור", אך אלה ירדו מן המסך במהירות לאחר שלא נחלו הצלחה בטבלאות הרייטינג האמריקאיות.

"יצאת צדיק" עם חיים הכט, שעונתה השלישית הסתיימה לאחרונה, היא סדרה בה מציג הכט שלל סיטואציות המנסות לבחון היכן וממי ניתן לקבל שירות הגון מבלי לנצל את תמימות הלקוחות, שהם לקוחות שתולים המגיעים אל בעלי המקצוע באמתלה כלשהי. העונה האחרונה הייתה לעונת השיא של התוכנית עם ממוצע של 29.3% רייטינג. התוכנית מופקת על ידי חברת כל מיני הפקות, עבור הזכיינית קשת.

אוהבים את "יצאת צדיק"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully