וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חי בלה לה לנד 2": מושיק עפיה מבריז, מאיה בוסקילה מתבכיינת

חגית גינזבורג

12.11.2012 / 1:01

בקושי התחלנו, ומאיה בוסקילה כבר מובילה במרוץ לתואר "בכיין העונה", למרות שמי שהכי הרוויח את הזכות לבכות הוא הסוכן של מושיק עפיה. בלוג "חי בלה לה לנד 2" יוצא לדרך

יח"צ - חד פעמי

קר לה, למאיה בוסקילה. קר לה מאוד. אין לה דם ברגליים. גם אין לה צבע. הרגליים שלה כחולות. והיא גם חולה, עם שפעת. והיא על אנטיביוטיקה. וגם תקעו לה צלב מעל המיטה, השם ישמור. אבל הכי נורא זה שהיא עוד צריכה לעשות פן. ולכו תעשו פן בחווה נטושה באמצע קליפורניה. כשקר לכם ואין לכם דם ברגליים, ואתם חולים עם שפעת ועל אנטיביוטיקה ויש לכם צלב מעל המיטה. צלבים מאוד מזיקים לפן, כמו שאתם בטח יודעים. צלבים מזיקים לערפדים ולמייבשי שיער.

אולי בעצם אפשר לקבוע כבר עכשיו שבוסקילה היא המנצחת הגדולה של העונה בתחרות החשובה באמת – מי יוכתר או תוכתר לבכיין/ית של העונה? אנחנו הרי למודי לקחים מהעונה הראשונה של "חי בלה לה לנד", וכבר ברור לנו שהתחרות האמיתית כאן היא לא מי מהטאלנטים הלבנטיניים שלנו יצליח לשכנע את האמריקאים שהוא מספיק אוריינטלי כדי לכבוש את אמריקה ומספיק אמריקאי כדי לטשטש את האוריינטליות. התחרות היא על הלב שלנו, ואת הלב שלנו קונים בדמעה. ועוד לא דיברנו על כל הדמעות שנשפכו בשדה התעופה, פלוס מלמולי תפילות, השלכת מלח (או מים), קצת אמהות חרדות ומכוניות עם אזעקה מקולקלת. מי שהכי הרוויח את הזכות לבכות שם, אגב, הוא דווקא הסוכן של מושיק עפיה.

חי בלה לה לנד 2.
מי מספיק אוריינטלי כדי לכבוש את אמריקה? "חי בלה לה לנד 2"

בעונה הקודמת התחרות על תואר הדיווה הבכיינית הייתה צמודה בין דודו אהרון לדודו אהרון - ענייני ספר פרטי וכאלה. הפעם יש לנו עסק עם חבורה של סמי סלבס, פלוס מאיה בוסקילה אחת. אלה כבר הגיעו עם ציפיות לתנאי חמישה כוכבים, כמובן בהסתמך על מעמדם הרם ומה שראו בעונה הקודמת, אז להשליך אותם לתוך חווה בוצית וקפואה זה באמת לא שיא הפייריות. ובכל זאת, מאיה עם שפעת.

בכלל, עושה רושם שחוץ מאלי זולטה, שמהתרשמות ראשונית יהיה מוכן לישון גם על ערימת חציר תחת כיפת השמיים, כנראה משום שעם צאת הלבנה הראסטות שלו קמות לתחייה ורוקדות פוגו אל תוך הלילה – וזה כידוע, די מחמם - ואולי גם שיר לוי שדווקא ניסה מאוד בנחישות להרגיע את הרוחות, הבנות של העונה הגיבו לתנאים בחווה כאילו מדובר במחנה 80. ובאמת, זה חייב להיות לא פשוט בשביל חבורת נשים שחלק מהן צילמו פעם קליפים בבימויו של אבי ביטר. מתרגלים לסטנדרט מסוים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עושים ביחד פן. אלי זולטא ומאיה בוסקילה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל בוא נניח את ההתבכיינות שפתחה לנו את העונה בצד. בפרק הראשון התקיימה עוד תחרות סמויה: מי מאנשי ההפקה של התוכנית יפגין את כישורי המשחק הדלים ביותר לנוכח הדרמה המתחוללת והכה מפתיעה – נטישתו של מושיק עפיה? האם יהיה אלעד קופרמן במונולוג הבלתי נשכח שלו לאורי פסטר "אני שולח אליך עוד אמן"? אולי האוסקר מגיע דווקא לדיאלוג הטרנס אטלנטי שהתקיים בין פסטר לזוכה העונה הקודמת, אלון דה לוקו, שהמליץ לו לגייס את הראפר הערבי סאז, פלוס שורת המחץ המבריקה "אבל הוא ערבי"?

בקיצור, אחרי פרק ראשון שכולו דרמות מבוימות להפליא (ולא, אפילו סצנת ההברזה של עפיה לא השתוותה לסצנת הגעתה המפתיעה של אתי לוי בעונה הקודמת), עוד קצת סצנות התבכיינות שדווקא עברו כאותנטיות למדי וכמה קאובויז אמריקאים שמצאו את עצמם לכודים בתוך כל העסק, אפשר לקבוע די בוודאות שזו עומדת להיות עונה סוערת. אמנם יהיה קשה בלי אתי לוי, אבל איך אומרת שרית אביטן? לפעמים גוזל צריך לעוף ולחתוך את השמיים. במטוס. בלי מושיק עפיה.

העמוד הרשמי של "חי בלה לה לנד 2" בוואלה! yes
לא לא לנד: הישראלים שאסור לשלוח לחו"ל

מה חשבתם על הפרק הראשון של "חי בלה לה לנד 2"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully