וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס EMA של MTV: הלילה הגדול של ג'סטין ביבר וטיילור סוויפט

12.11.2012 / 0:01

שני המוזיקאים הצעירים זכו בשלושה פרסים כל אחד בטקס פרסי המוזיקה האירופאי של MTV. אכזבה קשה לריהאנה שהייתה מועמדת לשש קטגוריות והפסידה בכולן

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

טקס פרסי המוזיקה האירופאית (EMA) של MTV התקיים אמש (ראשון) בפרנקפוקט והסתיים כשידו של הדור הצעיר על העליונה. הזוכים הגדולים היו ג'סטין ביבר וטיילור סוויפט. הרווק הטרי ביבר, שלא נכח בטקס, הודה למעריציו בהודעות וידאו שהוכנו מראש, זכה בפרסי הזמר הטוב ביותר, אקט הפופ הטוב ביותר ו-Best World Stage. סוויפט, שלאחרונה יצא אלבומה "Red", זכתה בפרס הזמרת הטובה ביותר, מופע הלייב הטוב ביותר והסטייל הטוב ביותר. בתום העמסת הפסלונים, ביצעה הזמרת בת ה-22 את מופע הנעילה של הטקס.

טיילור סוויפט בטקס EMA של MTV. GettyImages
בהצלחה עם המכס. טיילור סוויפט/GettyImages

לאורך הטקס, אותו הגישה בנימה קאמפית במיוחד הדוגמנית הגרמנייה היידי קלום, שובצו הופעות של ריטה אורה, Fun, נו דאוט (עם השיר "Looking Hot" שהקליפ השנוי במחלוקת שלו עורר סערה בארה"ב והורד מהרשת), פיטבול, הקילרז, אלישיה קיז, קרלי ריי ג'פסן עם להיט הקיץ השמח "Call Me Maybe" עליו גם זכתה בפרס השיר הטוב ביותר, והראפר הדרום קוריאני Psy שנתן את אחת ההופעות הכי מצופות של הטקס עם הלהיט הויראלי "גנגנאם סטייל" עליו זכה גם בפרס הקליפ הטוב ביותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
היידי קלום בטקס EMA של MTV. GettyImages, Ian Gaven, GettyImages
הוליליי הי הו! היידי קלום/GettyImages, GettyImages, Ian Gaven

אכזבה מפתיעה נרשמה לריהאנה, שהייתה מועמד בשש קטגוריות ולא זכתה באף אחת מהן. בין הקטגוריות בהן הפסידה את הפרס: השיר הטוב ביותר ("We Found Love"), הקליפ הטוב ביותר, אמן הפופ הכי טוב והסטייל הטוב ביותר.

לנה דל ריי, שהייתה מועמדת לשלושה פרסים, הסתפקה בפרס האמנית האלטנרטיבית הטובה ביותר כשגברה על ג'ק וויט, הבלאק קיז, פלורנס אנד דה מאשין וארקטיז מאנקיז. את פרס ההיפ הופ קטפה ניקי מינאז' שהשאירה את קנייה ווסט (שהיה מועמד במשותף עם ג'יי-זי) לרטון מאחורי הקלעים עם זוגתו קים קרדשיאן. את פרס אמן האלקטרוניקה הטוב ביותר קטף המפיק והדי.ג'יי הצרפתי דיוויד גואטה, ואת פרס האמן הטוב ביותר קיבלה, כצפוי, להקת הבנים הבריטית וואן דיירקשן. פרס להקת הרוק הטובה ביותר הוענק ללינקין פארק.

לנה דל ריי בטקס EMA של MTV. GettyImages
תגובתם של ג'ק וויט וארקטיק מאנקיז טרם נמסרה. לנה דל ריי/GettyImages

פרס האייקון הגלובלי הוענק לוויטני יוסטון שהלכה לעולמה בתחילת השנה, כאשר על ההצגה שלו הייתה אחראית אלישיה קיז, שלאחר מכן הוצג סרטון מחווה בקולה של ביונסה שהציגה רגעים בולטים בקריירה של הזמרת המנוחה. כמו כן, הוקרנה מחווה קצרה לזכרו של אדם יאוך, חבר להקת ביסטי בויז שנפטר בחודש מאי האחרון.

הרגעים הגדולים של הטקס:

Psy בטקס EMA של MTV. GettyImages, Ian Gaven, GettyImages
"היייייי סקסי ליידי!". Psy/GettyImages, GettyImages, Ian Gaven
נו דאוט בטקס EMA של MTV. GettyImages
הפעם בלי אינדיאנים, כן? נו דאוט/GettyImages
אלישיה קיז בטקס EMA של MTV. GettyImages
ים של דמעות. אלישיה קיז/GettyImages
קרלי ריי ג'פסן בטקס EMA של MTV. GettyImages
קול מי מייבי אחרי הטקס, סבבה? קרלי ריי ג'פסן/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו כשהוא פנוי, יש לו זמן לפטפט בסקייפ. ביבר בשלט רחוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

שידורים חוזרים של הטקס ישודרו השבוע בערוץ MTV ישראל: שני (21:00), שלישי (13:20, 18:00, 00:20), רביעי (16:40), חמישי (00:20), שישי (17:15, 20:30) ושבת (22:45).

צפו בהופעה של ג'סטין ביבר בוואלה! VOD

מה חשבתם על הטקס? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully