וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רחוב סומסום": שערוריית המין מגיעה לסיומה

14.11.2012 / 11:37

האדם שהאשים את קווין קלאש, מדובב הדמות אלמו, על כך שניהל איתו יחסי מין כשהיה בן 16, חזר בו מדבריו. קלאש: "אני חש הקלה שכל ההאשמות הכואבות האלה נמצאו חסרות שחר"

בפניית פרסה חדה ודרמטית, סיפור שערוריית המין ב"רחוב סומסום" מתקדם לעבר קו הסיום. לאחרונה נחשף כי קווין קלאש, האיש שעומד מאחורי דיבוב הדמות אלמו, עומד תחת במתקפת האשמות לפיהן ניהלמערכת יחסים מינית עם נער בן 16. קלאש הכחיש מכל וכל את ההאשמות ועם זאת הכריז כי הוא לוקח חופשה מן הסדרה. לאחר המהומה שעוררו ההאשמות החמורות, קלאש הודה מיד בקיום היחסים אך התעקש כי הן קרו בשנים שבהן המתלונן האלמוני כבר היה בגיר לחלוטין ולפחות בגיל 21.

כעת, האיש אשר האשים את קלאש בביצוע המעשים המגונים אומר כי בזמן ניהול מערכת היחסים הוא למעשה היה בגיר וכי הכל נעשה בהסכמתו המלאה. האיש, אשר לא מוכן להזדהות בשמו המלא, שיגר את ההצהרה החדשה שלו דרך עורכי הדין ששכר, וכרגע לא ברור מה גרם לשינוי החד בגרסה שלו ולהכרה כי למעשה לא נעשה שום אקט לא חוקי ברומן שניהל עם קלאש.

קווין קלאש ואלמו. Frederick M. Brown, GettyImages
תראה לנו על הבובה איפה הוא נגע בך. קלאש ואלמו/GettyImages, Frederick M. Brown

"אנו שמחים שעכשיו קווין יוכל להתקדם הלאה מהפרק המצער הזה בחייו", נמסר מהנהלת "רחוב סומסום". גם קלאש עצמו הגיב ואמר כי הוא "חש הקלה שכל ההאשמות הכואבות האלה נמצאו חסרות שחר".

עם זאת, קלאש והנהלת התאגיד לא אמרו האם ביטול ההאשמות משמעותן שיחזור לתוכנית, בה הוא מדובב מאז שנת 1984. בשנת 2006 הוציא קלאש את האוטוביוגרפיה שלו: "חיי כמפלצת פרוותית אדומה" וגם היה חלק מרכזי בסרט הדוקומנטרי "להיות אלמו: מסעו של מפעיל בובה ומדובב" שיצא בשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully