וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למלא את החלל" מועמד לשני פרסים באינדי ספיריט

27.11.2012 / 21:26

סרטה של רמה בורשטיין מועמד בקטגוריות סרט הביכורים ותסריט הביכורים בטקס הפרסים היוקרתי ביותר של הקולנוע העצמאי בארה"ב. וגם: איזה שיאים ישראלים שבר הסרט?

"למלא את החלל", הדרמה המוערכת של רמה בורשטיין, ממשיך את הסיבוב שלו ברחבי העולם, הפעם עם שתי מועמדויות באינדי ספיריט, טקס הפרסים היוקרתי ביותר של הקולנוע העצמאי בארה"ב. הסרט, שעלה לאקרנים בישראל באוקטובר, מועמד לפרס סרט הביכורים הטוב ביותר (ויתמודד בין היתר מול "על אחריותכם בלבד" ו"כמה טוב להיות פרח קיר" המדוברים) ופרס תסריט הביכורים הטוב ביותר (עליו מתמודדים גם "סלסט וג'סי לנצח", "רובוט ופרנק" ו"על אחריותכם בלבד").

לפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל מועמדים "חיות הדרום הפראי", "ברני", "Keep The Lights On", "ממלכת אור הירח" ו"אופטימיות היא שם משחק". מועמדים בולטים לפרס השחקן הטוב ביותר הם ג'ק בלאק, בראדלי קופר ומת'יו מקונוהי; מועמדות בולטות למקבילה הנשית של הפרס הן ג'ניפר לורנס ומרי אליזבת ווינסטד.

”למלא את החלל” הוא כל מה שהבטיחו לכם שיהיה. ביקורת

"למלא את החלל", שהיה המנצח הגדול בטקס פרסי אופיר האחרון, וחלק את פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל חיפה עם "עלטה", זכה מוקדם יותר החודש בפרס הגדול בפסטיבל סאו פאולו בדרום אמריקה. לפני כן, עוד בטרם הוקרן בארץ, עורר הסרט תהודה רבה גם בפסטיבל ונציה, שם גרפה הדס ירון את פרס השחקנית על תפקידה בו. בנוסף נמכר הסרט להפצה בארצות הברית על ידי סוני פיקצ'רז קלאסיק, וכן נמכר להפצה בצרפת, הולנד, בריטניה, ספרד, יוון אוסטרליה ואיטליה – שבה עלה לאקרנים לפני כשבועיים וזכה עד כה למעל 25 אלף צופים.

בסוף השבוע האחרון הפך "למלא את החלל" לסרט הישראלי הנצפה ביותר לשנת 2012 כאשר עבר רף של 182 אלף צופים - נתון מרשים בהתחשב בעובדה שאינו מוקרן בשבתות. כמו כן, מספר זה מציב את הדרמה של בורשטיין במעמד ההסרט המצליח ביותר שיצא בהפצה עצמאית בעשור האחרון, כשמאחוריו "ואלס עם באשיר" ו"עג'מי".

"למלא את החלל", סרטה עטור הפרסים של רמה בורשטין,קבע בסוף השבוע האחרון את מעמדו כסרט הישראלי הנצפה ביותר לשנת 2012 כאשר עבר את רף 182 אלף צופים. הישג זה בולט על רקע העובדה כי הסרט מופץ בהפצה עצמאית, וכי הוא מוקרן במתכונת שומרת שבת. עוד יצויין כי הסרט קובע שיא נוסף בהיותו הסרט המצליח ביותר שיצא בהפצה עצמאית ב- 10 השנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully