וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת החורף בטלוויזיה: התוכניות הישראליות החמות

5.12.2012 / 11:40

מעונה חדשה ל"האח הגדול" ועד דרמה בכיכובו של מנשה נוי על מגיפה קטלנית – עונת החורף בטלוויזיה הישראלית מלאה בתוכניות מבטיחות. אספנו עבורכם את המסקרנות מכולן

HOT

המגיפה

איפה ומתי? HOT3, ינואר.

מה הולך פה? דרמה מאת ימי ויסלר (חבר להקת הבילויים, יוצר ובמאי "מקום לדאגה") מבית מטר הפקות, המגוללת את סיפורה של מגיפה מסתורית שפורצת באחוזת סביונים, פרויקט מגורים יוקרתי לעשירים בלבד. כשמחלקת התברואה מכריזה על המקום כשטח בהסגר, מוצא עצמו ד"ר ראובן קמחי (מנשה נוי), מנתח פלסטי שאפתן ואופורטוניסט, במרכזה של קנוניה אפלה שמטרתה הסתרת הגורם למחלה. עוד מככבים שלמה בראבא, דוב'לה גליקמן, תיקי דיין, דביר בנדק ואלון נוימן.

שורה תחתונה: יצירה של ימי ויסלר בכיכובו של מנשה נוי ששמה ללעג את הערכים המרכזיים עליהם החברה הישראלית מושתתת? ריח של קאלט באוויר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנשה נוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

יומני הספות (שם זמני)

איפה ומתי? HOT3, אין תאריך עלייה מדויק.

מה הולך פה? פורמט תעודה מקורי שפותח על ידי ציפי רוזנבלום ועופר נאור, בהשראת תופעת ה-Couch Surfing המאפשרת למיליוני אנשים ללון בביתם של אנשים ממדינה אחרת בעולם ללא תמורה. הסדרה מצטלמת בימים אלה ברחבי העולם ומתעדת את המפגשים.

שורה תחתונה: שינה על ספות זרים היא אופציה מועדפת על מטיילים צעירים רבים, ויהיה מעניין לראות איך יגיב הקהל הישראלי הרחב לתופעה.

דוקוסלב

איפה ומתי? HOT בידור ישראלי, ינואר.

מה הולך פה? המכה של סלבריטאי ארצנו והאישרור הסופי לכך שהינך פליט ריאליטי/זמר/דוגמן מצליח. בתקווה שלא יהיה פרק על אנסטסיה מיכאלי.

שורה תחתונה: הפורמט הפשוט והמוכר של "דוקוסלב" הוא מה שהופך אותו לכה נגיש, נראה שהמכשול העיקרי הוא בבחירת הפרסונות עליהן תתבסס העונה הנוכחית, אחרי שכל כך הרבה סלבריטאים כבר זכו לכבוד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

קשת

ארץ נהדרת

איפה ומתי? ערוץ 2, סוף דצמבר-ינואר.

מה הולך פה? תכנית הבידור והסאטירה חוזרת לעונה עשירית שצפויה להיות מעניינת מהרגיל בזכות הבחירות המתקרבות. החזרה הרגעית של "ארץ נהדרת" למסך לרגל מבצע "עמוד ענן" רק הבהירה את גודל הגעגוע. יש להניח שגם הפעם הנבחרת הכי אהובה בטלוויזיה הישראלית תייצר מטבעות לשון מזהירים - אבל בחייאת, שינשכו קצת יותר חזק.

שורה תחתונה: יותר זמן מסך לרועי בר נתן, ומיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באווירת בחירות. מתוך "ארץ נהדרת"/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית ספר למוסיקה

איפה ומתי? ערוץ 2, עדיין אין תאריך עלייה מדויק.

מה הולך פה? צביקה הדר וצוות המורים מתי כספי, קרן פלס, משה פרץ ויהורם גאון יפתחו את המחזור השני של "בית ספר למוסיקה", ה"כוכב נולד" של עולם הזאטוטים. מחכים לילד שישיר קצת קאוורים לאלי זולטא.

שורה תחתונה: אחרי עונת העשור של "כוכב נולד" שהתקשתה לזנק בעלייה מול המתחרה הצעירה והרעננה "דה ווייס", יש לקוות כי העונה השנייה של "בית ספר למוסיקה" תפיק לקחים ותבצע בעצמה מתיחת פנים, מבלי לנצל לרעה את הנאיביות של המשתתפים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יהורם גאון, מתוך "בית ספר למוסיקה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

האח הגדול

איפה ומתי? ערוץ 2, עדיין אין תאריך מדויק.

מה הולך פה? העונה החמישית של ריאליטי המציצנות האולטימטיבי. לא נעים להודות, אבל התגעגענו לתוכנית המרושעת לפרקים, אך גם מצחיקה, מעניינת, מסקרנת ואפילו מרגשת. מוכנים להשתתף בניסוי?

שורה תחתונה: כן אילן רבינוביץ', לא אילן רבינוביץ', ניסוי אנתרופולוגי לעניים או איתור טאלנטים לשעשועון הבא של ערוץ 24 - עזבו אתכם משטויות, זו התוכנית עם העריכה הכי טובה בטלוויזיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסי עזר וארז טל, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רשת

דה ווייס

איפה ומתי? ערוץ 2, 12 בדצמבר

מה הולך פה? רשת חוזרת עם להיט טבלאות הרייטינג שעזר לה להשיב מלחמה מול קשת, לראשונה מזה שנים. את המנטור רמי קלינשטיין החליפו יובל בנאי ושלומי ברכה ממשינה, ועוד חידוש משמעותי בעונה זו הוא הבאתם של יועצים מוזיקליים למנטורים - בנאי וברכה ייעזרו באפרת גוש, אביב גפן בעופר מאירי, שרית חדד בקובי אוז ושלומי שבת במוש בן ארי.

שורה תחתונה: משינה, שרית חדד, שלומי שבת ואביב גפן ביחד בפריים טיים. פייר? מעניין.

THE VOICE. עומר מירון
שרית חדד ואביב גפן, מתוך "דה וויס"/עומר מירון

כלוב הזהב

איפה ומתי? ערוץ 2, אין תאריך עלייה מדויק.

מה הולך פה? אבי קושניר חוזר למסך בשעשועון טלוויזיוני חדש וזוגי, בו אחד מבני הזוג עונה על שאלות טריוויה. בכל תשובה נכונה, נפתח חדר ענק עם פרסים רבים לזמן מוגבל. על בן הזוג השני לאסוף כמה שיותר פרסים מבלי להינעל בפנים. את הפורמט למשחק פיתח שי ברמלי, שכבר נחטף על ידי סוני והוחתם בה על חוזה פיתוח של פורמטים נוספים.

שורה תחתונה: מאז "מונית הכסף" לא נתקלנו בשעשועון שהוא, ממש כמו שמו, באמת משעשע. האם לאבי קושניר התשובה?

אבי קושניר. שי אוקנין
אבי קושניר/שי אוקנין

בלתי הפיך

איפה ומתי? ערוץ 2, אין תאריך עלייה מדויק

מה הולך פה? סדרה קומית שתעקוב אחר חייהם של בני זוג עם תינוקת – בדגש על הזוגיות ומה שנשאר ממנה אחרי ההריון. "שלושה קילו נוספים של אושר"? גם אם התשובה היא חיובית, הם איכשהו מצליחים למוטט את הכל. בסדרה תככב עדי אשכנזי והיא נכתבה על ידי סיגל אבין והעיתונאי רענן שקד.

שורה תחתונה: לא מספיק הסרטים שאנחנו אוכלים על מונוגמיה? בכל מקרה, וויליאם וקייט, זה בשבילכם.

עדי אשכנזי. בן קלמר
עדי אשכנזי/בן קלמר

yes

המשרד

איפה ומתי? Yes Comdey, 13 בדצמבר.

מה הולך שם? עונה שנייה לעיבוד הישראלי לסדרה הבריטית המוצלחת, כשעל האדפטציה אמון עוזי וייל. דמותו של אבי משולם, הבוס הגדול בגילומו של דביר בנדק, תעבור תהפוכות רבות בעונה הזו והגדולה שבהן תהיה הצורך להתמודד עם הטיפול המתמשך באביו הזקן שייקה (אלכס פלג). סיפור האהבה בין דנה (מלי לוי) שעומדת להתחתן, לבין יוסי (אלדד פריבס) שמאוהב בה בסתר, ימשיך גם הוא. גיא גיאור, יעל בר זוהר ושלומי שבן יככבו במהלך העונה בתפקידי אורח קצרים.

שורה תחתונה: המרמור מעולם לא היה נוח יותר מאשר באחת התוכניות היחידות שמתייחסת לצופים שלה כבעלי מוח.

החממה

איפה ומתי? ערוץ ניקלודיאון, 17 בדצמבר.

מה הולך שם? יוצר "השמינייה" ו"האי" גיורא חמיצר חובר לראשונה לערוץ ניקלודיאון. הסדרה, בבימויו של רועי פלורנטין ("ארץ נהדרת", "מעצר בית"), מיועדת לקהל הצעיר, ותעסוק בדור העתיד של ישראל: התלמידים במוסד "החממה", בית הספר שגידל דורות של מנהיגים. עם הזמן מתברר לגיבורינו כי מתחת לחזות הפסטורלית של בית הספר מסתתרת מזימה שיכולה לגרום לאסון נורא.

שורה תחתונה: קשה ליפול עם גיורא חמיצר וקאסט שכולל את לי בירן, גאיה-שליטא כץ, ידין גולדמן, ליאור שבתאי, ג'וי ריגר ואלי קרן אסף ("הפיג'מות"). נשאלת השאלה האם זה יהיה מספיק בכדי לצנן את ההייפ סביב "אופוריה", הסדרה של המתחרה HOT.

לי בירן. ניר פקין
לי בירן/ניר פקין

שטיסל

איפה ומתי? אחד מערוצי yes, ועדיין אין תאריך מדויק.

מה הולך שם? דרמה חדשה בכיכובם של דובל'ה גליקמן, איילת זורר ומיכאל אלוני. בדירה קטנה עם מרפסת המשקיפה לרחוב החרדי השוקק בירושלים גרים עקיבא שטיסל (אלוני), רווק חרדי עם נפש פיוטית, ואביו, שולם (גליקמן). מאז שנפטרה דבורה, אם המשפחה, הם הפכו שותפים לדירה, וחולקים יחד הומור ציני וחיפוש אחר אהבה וחום אימהי. הסדרה נכתבה על ידי אורי אלון ויהונתן אינדורסקי ובוימה על ידי אלון זינגמן ("בין השמשות").

שורה תחתונה: דוסים על המרקע - עדיין באופנה. החזרה של גליקמן ליותר ויותר משבצות על המסך הקטן היא מבורכת ויהיה נחמד להיזכר שמיכאל אלוני, מלבד הדיי ג'וב שלו ב"דה וויס", הוא קודם כל שחקן.

מיכאל אלוני. אביב חופי
מיכאל אלוני/אביב חופי

ערוץ 10

בובה של מדינה

איפה ומתי? ערוץ 10, אין תאריך עלייה מדויק.

מה הולך שם? "בובה של לילה" הפכה מזמן לקאלט ראוי לשבח. מה שהתחיל כקוריוז בערוץ הספורט הפך לשם נרדף לאינפנטיליות גאונית, ובעיקר הפך את ירון ברלד לכוכב בפריים טיים של ערוץ 2. אז ברלד כבר לא כאן, אבל כל שאר הכוכבים בהחלט כן, כמו גם שלישיית מה קשור שמצטרפת לקאסט באופן קבוע (אסי ישראלוף היה חבר קאסט ב"בובה של לילה" וחבריו לשלישייה התארחו בה מדי פעם). הפעם הדגש פחות ספורטיבי ויותר פוליטי.

שורה תחתונה: כשמדינת ישראל הולכת לקראת בחירות, נראה שאין כזה דבר יותר מדי סאטירה. נותר רק לקוות שהחברים לא יאבדו את האדג'.

אסי ישראלוף. אביב חופי
אסי ישראלוף/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully