וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת חנן גולדבלט: נגנז הפרק בכיכובו מסדרת הרשת המדוברת

5.12.2012 / 14:28

בעקבות הביקורות: הנהלת אתר Flix והיוצרת ענת ברזילי החליטו שלא לשדר את הפרק בכיכובו של חנן גולדבלט, ששוחרר לאחרונה מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר על עבירות מין

סדרת הרשת החדשה של ענת ברזילי, "פנויה מדי", עלתה אתמול (ראשון) לאתר Flix ועוררה סערה לאחר שפורסם שלצד השחקנים הרבה שיתארחו בהמשך העונה, יהיה גם פרק בכיכובו של חנן גולדלבט, ששוחרר לאחרונה מהכלא לאחר שריצה עונש מאסר על עבירות מין שביצע. בפרק המדובר מגלם מורה למשחק הקיים שיעור פרטי עם שחקנית, כשלאורך הסצנה שזורים סאבטקסטים מיניים המזכירים את העבירות בגינן הורשע גולדלבט.

דעה: ענת ברזילי וורדה רזיאל ז'קונט נותנות לגיטימציה לפגיעה מינית בנשים

כעת, לאור תגובות שליליות רבות המבקרות את ההחלטה, הן בתקשורת והן ברשתות החברתיות, הוחלט באתר Flix שלא להעלות לשידור את הפרק המדובר. "מדובר בסדרה הומוריסטית ובפרק נעשה ניסיון על ידי היוצרת לתאר מציאות חברתית עגומה, חלילה לא לפגוע או להטיל ספק בחומרת העבירה בה הורשע גולדבלט, נמסר מהנהלת האתר. "ברגע בו הובן שהידיעה על השתתפותו של גולדבלט יצרה פגיעה בציבור הגולשים של Flix ותפוז, הוחלט, בשיתוף עם יוצרת הסדרה, לגנוז את הפרק".

עוד נכתב בתגובה של הנהלת האתר ש"משום שאנחנו מעריכים את קהל הגולשים שלנו אנחנו לא מעוניינים לפגוע ברגשותיהם ובוודאי שלא ברגשות המתלוננות בפרשה. אנחנו מתנצלים אם נגרמה פגיעה כלשהי, ברמה הרגשית או החברתית. אנחנו רוצים לציין שאנחנו מוקיעים את מעשה העבירה בכל צורה שלה, כלפי נשים וגברים כאחד, ואנחנו עושים מאמצים כדי לספק לכם פורטל נקי מתוכן פוגעני או לא נאות. אנחנו מודים לקהל הגולשים שלנו על שהביעו את דעתם והצליחו להשפיע".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ענת ברזילי וגולדבלט ב"פנויה מדי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הכוונה שלי הייתה לכתוב סדרה מצחיקה ונועזת לאינטרנט שמטרתה להגיש בצורה הומוריסטית תמונת מצב קשה של חיי רווקות בישראל בגילאי 50+", מסרה ענת ברזילי, יוצרת הסדרה. "ברגע שהבנתי שהפרק גורם פגיעה החלטתי לא להעלות אותו. עבדתי קשה על הסדרה בשיתוף הרבה חברים שבאו לשחק באהבה וללא תמורה, ואשמח אם קהל הגולשים הישראלי ישאב ממנה צחוק והנאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully