וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל שני לא ייכנס היום לכלא - ישלם את חובו עד מחר

גלעד גרוסמן

9.12.2012 / 12:14

שני קיבל את החלטת בית המשפט העליון, לפיה עליו לשלם את חובו העומד על סך כ-200 אלף שקלים עד מחר בשעה 9:00 בבוקר

צילום: מור שאולי, עריכה: יותם בן-דוד

אייל שני קיבל הזדמנות אחרונה: בדיון בבית המשפט העליון, שנערך היום (ראשון), הוחלט כי השף והשופט בתוכנית הטלוויזיה "מאסטר שף" לא ייכנס היום לכלא, לאחר שקיבל את החלטת בית המשפט הפוסקת כי עליו להחזיר חוב העומד על סך של כ-200 אלף שקלים עד מחר בשעה 9:00 בבוקר. לפי עורך דינו של שני, התשלום יתבצע על ידי צד שלישי.

"חברים יקרים, אני יוצא מאולם בית המשפט בהערכה וכבוד גדול, מודה לכבוד השופטת ולבית המשפט שנתנו לי את ההזדמנות לערער על התיק הזה", אמר שני בצאתו מבית המשפט. "שנים אני מעביר מדי חודש 50 אלף שקלים לקופת הנושים במטרה לסיים את מה שקרה פעם, בעבר. אני יוצא עכשיו לחבריי הטובים ומכריי כדי לעמוד בהחלטה".

ביום חמישי הגיש עורך דינו של שני, עו"ד ארנון שגב, בקשה בהולה לעכב את ביצוע צו המאסר לבית המשפט המחוזי. בתצהיר שצורף לבקשה כתב שני כי "אין לי יכולת כלכלית, ולו קרובה לכך, לעמוד בצו תשלומים בסך 25 אלף שקל בחודש מבלי להסתייע בהכנסותיי מתחום המדיה. הכנסתי למאסר, בין 45 ימים ובין יותר, לא תשנה עובדה זו. מאידך, היא תשנה עובדה אחת באופן בוודאי - לא אוכל יותר להמשיך להכניס סכומי עתק מתחום המדיה לטובת נושי. הרצון להעניש אותי ולשלול את חירותי (על לא עוול בכפי) יגבר על סכומי העתק שאני מכניס לקופה מהכנסות המדיה לטובת נושי". ביום שישי דחה בית המשפט המחוזי בתל אביב את בקשתו של שני, תוך שהשופטת ורדה אלשייך מותחת ביקורת על כך שה"בקשה הבהולה" (כפי שכתב עורך דינו של שני) נשלחה לאחר שעות העבודה, באמצעות מערכת המחשב של בתי המשפט ומבלי שהוא הודיע על כך לאף גורם אחר, ועל כן, לא היה ניתן לבקש את תגובתם של הנאמנים. אלשייך הוסיפה שאין בבקשה כל טענה חדשה, ושני רק העלה טענות שהיא כבר דחתה. היא הוסיפה ש"כל המטרה של שני היא להגיע למצב שהוא ישלם תשלום חודשי נמוך יותר", והציעה לשני פעם נוספת להגיע להסדר נושים ולהפסיק לתעתע בנושיו ובבית המשפט. לאחר החלטה זו הגיש שני את ערעורו לעליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אייל שני, מתוך "מאסטר שף"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיוחד לוואלה! תרבות: אייל שני מדבר על צו המאסר. צפו

ביום רביעי קבעה השופטת אלשייך כי על שני לשלם עד יום ראשון כ-200 אלף שקלים, סכום פיגורים על חובותיו הנאמדים כיום בלמעלה מ-3.5 מיליון שקלים. השופטת קבעה כי במידה ושני לא ישלם את הכסף הוא יישלח למאסר של 45 ימים או עד שישלם את החוב.

תיק פשיטת הרגל של שני נפתח בשנת 2003 לאחר שנקלע לחובות כבדים. לפני כשנה וחצי ביקשו הנאמנים לבטל את הסדר הנושים שנחתם עם שני, ובית המשפט קבע שעליו לשלם בכל חודש 25 אלף שקלים. זאת, בנוסף לרווחיו מתוכניות הטלוויזיה בהן הוא משתתף, המועברים לידי הנאמנים.

מה דעתכם על ההחלטה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully