וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוחד לוואלה! תרבות: אייל שני מדבר על צו המאסר. צפו

"ככל שנעשיתי מפורסם יותר התיאבון של הנושים מולי עלה", אומר לוואלה! תרבות השף אייל שני, המשוכנע שצו המאסר שהוצא נגדו הוא חלק ממסע רדיפה אישי. צפו בראיון המיוחד

צילום: אבי כהן, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: נועה הרשקוביץ

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא שלשום (רביעי) צו מאסר נגד השף והשופט בתוכנית הטלוויזיה "מאסטר שף" אייל שני, זאת מכיוון שלדברי הנאמנים הוא אינו עומד בהחזר החובות שנקבע לו. בית המשפט קבע כי על שני לשלם עד יום ראשון את החוב שצבר בקופת פשיטת הרגל שלו – סכום שלטענת הנאמנים במשפט מסתכם בכ-200 אלף שקל, אחרת ייאסר ל-45 ימים. עד יום ראשון לא נדע אם שני אכן ייכנס לכלא, אבל הוא, מצידו, שומר בינתיים על רוח חיובית ומנצל את ההזדמנות כדי לספר את גרסתו לתקשורת. "ככל שנעשיתי מפורסם יותר התיאבון של הנושים מולי עלה", אמר שני לוואלה! תרבות בראיון מיוחד, בו המשיך לטעון כי הוא מעביר לקופת הנושים סכום כפול מזה שנדרש ממנו, כ-50 אלף שקלים מדי חודש.

עם זאת, גם במצב המתוח הנוכחי לא מאבד שני את אישיותו הצבעונית והייחודית. כשנשאל איזו מנה היה מכין כדי ללוות את חוויות הימים האחרונים, הוא אומר: "הייתי מכין שעועית לימה. שעועית שנעטפת באיזה מין רוטב סמיך עמוק של עצמה, שיש לו טעם שהוא פירוש של מיצים מתוקים של אדמה, והשעועית עצמה שוחה בתוכו כמו שצלילים שוחים בתוך מוזיקה, ונמסה אל תוך הפה ויש בזה נחמה ויש בזה הרגשה נפלאה בתוך הגוף וזה מלווה אותך המון זמן, וזה תומך בך וזה נותן לך המון כוח".

תיק פשיטת הרגל של שני נפתח בשנת 2003 לאחר שנקלע לחובות כבדים. לפני כשנה וחצי ביקשו הנאמנים לבטל את הסדר הנושים שנחתם עם שני, ובית המשפט קבע שעליו לשלם בכל חודש 25 אלף שקלים. זאת, בנוסף לרווחיו מתוכניות הטלוויזיה בהן הוא משתתף, המועברים לידי הנאמנים.

בית המשפט סירב לבקשת אייל שני לדחות את תשלום חובותיו

  • עוד באותו נושא:
  • אייל שני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully