וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "מראה שחורה" חושף פרטים מתוך העונה הבאה

13.12.2012 / 17:20

יוצר המיני-סדרה המדובר חשף פרטים ראשונים מעלילת העונה השנייה והבטיח שתעסוק ב"מה היה קורה אם היית מת וחשבונות הטוויטר והפייסבוק שלך ממשיכים בחייהם"

יוצר המיני-סדרה "מראה שחורה", צ'ארלי ברוקר, חשף בטקס פרסי הקומדיה הבריטית פרטים מתוך העלילה המתכוננת של עונת ההמשך של הדרמה האפוקליפטית המצליחה, ששלושת פרקיה הראשונים עלו לשידור בערוץ 4 הבריטי בשנה שעברה וזכו להצלחה גם ברחבי העולם.

ברוקר סיפר כי הפרקים הבאים בסדרה יהיו "מלאים בכל מיני תרחישים לא נעימים" והוסיף ש"הסדרה תשוב למסכים בתחילת השנה הבאה". עוד ציין ברוקר כי "כמו בשלושת הפרקים הקודמים של הסדרה, גם הפעם נעסוק בשלושה ז'אנרים שונים. בשנה שעברה היה לנו מותחן פוליטי שעירב משכב עם חזיר, וגם סיוט 'אורוולי' (בהתייחס לסופר ג'ורג' אורוול – נ.ה) דרמטי".

"מראה שחורה" עוסקת בהשלכות אפשריות של אורח החיים המודרני על עתיד האנושות, בתרחישים הכי קיצוניים שיכולים לקרות ביחסים שבין בני אדם לבין עצמם לבין הטכנולוגיה מתקדמת שנמצאת בכל אספקט בחייהם.

פרטים נוספים מתוך העלילה חשף ברוקר כשאמר "הפעם יהיה לנו סיפור שהוא תרחיש של 'מה היה קורה אם'. למשל, מה היה קורה אם היית מת וחשבונות הטוויטר והפייסבוק שלך היו ממשיכים להתעדכן. מה אם הייתה תוכנה שהית מסוגלת לשכפל ולהעתיק במדויק את האישיות שלך, איך היה נראה אז העולם".

"בלאק מירור": סדרה עוכרת שלווה ומהפנטת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully