וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: רוצים לעזור לבילויים במימון האלבום?

14.12.2012 / 0:37

להקת הבילויים עובדת על אלבומה השלישי ומציעה לגולשים את האפשרות להזמנה מראש, כשהכסף מיועד ישירות להפקה. השירותרום בוטל, הבילותרום רק מתחיל

יח"צ - חד פעמי

להקת הבילויים מתכוננת להקלטת אלבום האולפן השלישי השלה ומתכננת לעשות זאת באופן ומימון עצמאי, ללא חברת תקליטים. לצורך כך, הקימו חברי ההרכב נעם ענבר וימי ויסלר את מיזם הבילותרום - אתר מיוחד שנועד לגיוס כספים עבור הפרויקט.

באתר תוצע מהדורה מיוחדת ומוגבלת של האלבום המוקלט למי שירכשו אותו מראש במחיר של 70 שקלים, עם אופציה לתרום יותר. בנוסף, הבילותרום ילווה בסדרת סרטונים המתארים את "תנאי המחתרת הקשים" תחתיהם עמלה הלהקה על אלבומה החדש. האלבום החדש עתיד לראות אור, כמה סימבולי, ביום העצמאות הקרוב, 16 באפריל 2013.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבילויים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אמנם אין ספק בלבנו כי רצונכם לסייע לבילויים נובע מאמונה יוקדת בצדקת הדרך ושאינכם חושקים במיני פיתויים והטבות של שוק", כתבו חברי הלהקה באתר שיצרו, "ובכל זאת, למקרה שאנחנו טועים -למזמינים את האלבום מראש תישלח מהדורה מיוחדת של התקליט, מלווה בתעודת הוקרה אישית שתעיד על תמיכתכם במאבק התרבות של הלהקה".

לאחר שש שנות היעדרות בהן "יישרה המציאות קו עם מפלס הגרוטסקה והפסימיות שבשירי הלהקה", כך לפי דברי חברי ההרכב, הם חזרו לאחרונה לפעילות עם הופעות ברחבי הארץ בהן בוצעו שירים מהעבר לצד חומרים חדשים.

איך היתה ההופעה של הבילויים באינדינגב 2012?

תתרמו כסף לבילויים? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הבילויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully