וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד כמה אותנטיים ריבי המנטורים ב"דה וויס"?

20.12.2012 / 12:30

ויכוחים מקצועיים, ירידות אישיות, אווירה טעונה על המסך וסחבקיות מחוץ לאולפן - מה באמת קורה בין אביב גפן לחברי משינה? גם מקורבים להפקה מתקשים לספק תשובה חד-משמעית

העונה השנייה של ריאליטי הכשרונות "דה וויס" מבית הזכיינית רשת הגיעה השבוע לתוכנית האודישנים השלישית שלה וזכתה אמש (רביעי) לרייטינג נאה של 37.8 אחוזי צפייה. מלבד הנבחנים, חלקם בעלי יכולות שירה פנומנליות וסיפורים אישיים יוצאי דופן, בולטת העונה הנוכחית גם בוויכוחים רוויי עוקצנות בין המנטורים, בדגש על אביב גפן מול חברי משינה, שלומי ברכה ויובל בנאי.

לפי דיווחים שמגיעים מאחורי הקלעים של התוכנית, ניתן לשמוע גרסאות סותרות בנוגע ליחסים הטעונים-ידידותיים בין המוזיקאים, המגובים בהצהרות על חברות אדוקה, לצד גורמים שמספרים שהרוחות התלהטו עד לכדי זימון לשיחה אצל מנכ"ל הזכיינית.

איך "דה וויס" הפכה למראה של הזירה הפוליטית הישראלית?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביב גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורבים להפקה טענו בפני וואלה! תרבות שבזמן צילומי התוכנית לפני מספר חודשים, זומנו גפן, בנאי וברכה לשיחה עם אבי צבי, מנכ"ל רשת, שביקש מהם לצנן את האווירה הלוחמנית ביניהם. מנגד, גורמים בהפקה עצמה הכחישו מכל וכל שהשלושה זומנו לשיחה מהסוג הזה, ושלא היתה כל התערבות של צבי באינטראקציה בין המנטורים. מרשת נמסר בתגובה לנושא זה ש"אנחנו לא מתייחסים לשמועות".

רק בתוכנית האחרונה ששודרה השבוע ניתן היה להבחין באקטים של חימום גזרה מצד גפן. בין היתר, אמר למתמודדת "אם בא לך משהו גדול ואיכותי, לכי איתי. אם בא לך משהו קטן וטוב – משינה, בכיף". בנאי, מצדו, לא נשאר חייב והגיב: "משהו קטן וטוב לפעמים זה יותר טוב ממשהו גדול ורע". בתגובה אחרת, מתוך רבות בהן מתייחס גפן לגיל ולרלוונטיות המוזיקלית של בנאי וברכה, אמר גפן לאחד הנבחנים ש"אם אתה רוצה הפקה עדכנית, בוא איתי. אם אתה רוצה לעבוד עם 'משפחת פלינסטון' – משינה נהדרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלומי ברכה ויובל בנאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד אמירות מקניטות לאורך התוכנית, בחלק אחר בשידור פנה גפן לבנאי ואמר לו: "יובל, אני חולה עליך ועל ברכה. אתם גידלתם אותי, באמת". בנאי ענה: "אנחנו, גם אתה גידלת אותנו".

בדומה לדיאלוג הפייסני הזה, גורמים מקורבים לגפן אישרו לוואלה! תרבות שגם אם אכן ישנם חילוקי דעות מקצועיים בין הזמר לחברי הלהקה, לא מדובר בעניין אישי, ושליבוי המתח ביניהם הוא מכוון. דברים דומים נשמעו גם מצד מקורבים למשינה, שהסבירו כי חברי הלהקה נמצאים ביחסים טובים עם גפן ושהוויכוחים, גם אם עומדת מאחוריהם דעה מוצקה, הם חלק מהשואו.

מה אתם חושבים על הריבים ב"דה וויס" - אמיתיים או לא? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully