וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלך לעולמו השחקן צ'רלס דרנינג

25.12.2012 / 12:21

דרנינג, שכונה "מלך שחקני האופי של הוליווד", היה מועמד פעמיים לאוסקר וגילם תפקידי משנה בעשרות סרטים - ביניהם "העוקץ", "טוטסי" ועוד - מת בנסיבות טבעיות

השחקן צ'רלס דרנינג, שנחשב לאחד מגדולי שחקני המשנה בהוליווד ואף כונה "מלך שחקני האופי", הלך אתמול (שני) לעולמו, בגיל 89. דרנינג, שמילא תפקידים בעשרות סרטים מפורסמים והיה מועמד פעמיים לפרס האוסקר, מת בנסיבות טבעיות בעיר ניו יורק.

נו, ההוא מהזה – סיקור מורחב של צ'רלס דרנינג

דרנינג, מתאגרף לשעבר שלחם במלחמת העולם השנייה, הפציע לראשונה על המסך הגדול בגיל מבוגר יחסית, 50, בסרט זוכה האוסקר "העוקץ" בכיכובם של רוברט רדפורד ופול ניומן. הסרט הפך אותו לשחקן משנה מבוקש, ובהמשך כיכב במגוון סרטים, בתפקידים קומיים ודרמטיים כאחד, ביניהם "אחר צהריים של פורענות", "טוטסי", "הקפיצה הגדולה", "אחי, איפה אתה?", "חבובות: הסרט", "האיש עם הנעל האדומה", "סטייט פינת מיין", "דיק טרייסי" וגם "בית הזונות הקטן הטוב ביותר בטקסס" ו"להיות או לא להיות" – שני התפקידים שזיכו אותו במועמדות לפרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר.

גם על המסך הקטן נחשב דרנינג לשחקן אופי מבוקש, וגילם תפקידים במגוון סדרות, ביניהן "הוואי 5-0", "מונק", "הצילו" ו"כולם אוהבים את ריימונד". כמו כן, זכה בפרס הטוני בשנת 1990 על תפקידו הבימתי במחזה "חתולה על גג פח לוהט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully