וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתדהמת המעריצים: דיוויד בואי משחרר שיר חדש אחרי עשור. האזינו

8.1.2013 / 10:33

כוכב הרוק האגדי שפרש לפני עשר שנים מפעילות מוזיקלית עבד בחשאי על אלבום חדש, ומשחרר כעת את "?Where Are We Now", שיר ראשון מתוכו, ביחד עם קליפ

מעריצי דיוויד בואי זכו הבוקר להפתעה מרגשת באמת: אחרי עשור נטול פעילות מוזיקלית הרחק מאור הזרקורים, בואי שיחרר שיר וקליפ חדשים, והודיע כי בקרוב ישחרר אלבום מלא חדש. האמן הוותיק, שעבד בחשאי על האלבום החדש, שיחרר את השיר "?Where Are We Now" במקביל להשקה מחודשת של האתר שלו ובתיאום מושלם עם יום הולדתו ה-66, לתדהמת המעריצים, שרבים מהם העריכו כי כבר לא ישוב לפעילות.

האלבום "The Next Day" ישוחרר ב-11 במרץ בבבריטניה וב-12 במרץ בארצות הברית, וכבר כעת ניתן להזמין את גרסת הדלוקס שלו באייטיונס. האלבום, שהוקלט בחשאי, הופק על ידי טוני ויסקונטי, שותפו הוותיק של בואי שעבד איתו בטרילוגיית אלבומי ברלין המופתית.

אלבומו האחרון של בואי, "Reality", יצא בשנת 2003, גם הוא בהפקת ויסקונטי. במהלך סיבוב ההופעות שליווה את האלבום עבר בואי אירוע לב, שבעקבותיו פרש מהופעות. מאז מיעט בואי בפעילות מוזיקלית, ובשנים האחרונות נראה לעיתים נדירות בפומבי, וההערכה המקובלת היתה כי הוא פרש מפעילות.

פרק ראשון: דנה קסלר כותבת על דיוויד בואי

צפו בהופעה של דיוויד בואי בוואלה! VOD

מה חשבתם על השיר החדש? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully