וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: ג'סטין טימברלייק חוזר לעשות מוזיקה

שש שנים לאחר אלבומו האחרון, הזמר והשחקן פרסם סרטון באתר הרשמי שלו בו הוא נראה הולך לתוך אולפן כאשר לבסוף הוא מתייצב מול המיקרופון ואומר "אני מוכן"

כנראה שמיליוני מעריצות של ג'סטין טימברלייק ביקשו ממש יפה מסנטה קלאוס שיגרום לאליל שלהן לחזור אל אולפן ההקלטות, כיוון שאמש (חמישי) פירסם הזמר והשחקן המצליח באתר הרשמישלו סרטון בשם "I'm Ready" בו הוא מודיע שהוא מוכן לחזור ולעשות מוזיקה.

בסרטון, המצולם בשחור-לבן, נראה טימברלייק צועד לתוך בית, עובר דלת ועוד דלת, עד שלבסוף הוא מגיע אל תוך אולפן הקלטות, מתייצב אל מול המיקרופון ומכריז "אני מוכן". באתר של טימברלייק ישנו גם טיימר שסופר את הזמן לאחור, ככל הנראה עד לזמן שבו הוא ישחרר מוזיקה מקורית חדשה לאוויר העולם, זמן שיגיע מוקדם מהצפוי - ביום ראשון הקרב.

אתרים ובלוגים רבים מדווחים בשעות האחרונות כי ישנו סיכוי גבוה לכך שהסינגל החדש של טימברלייק יהיה שיתוף פעולה של ענקים, יחד עם ביונסה ובעלה, הראפר ג'יי-זי. מי שהחל את השמועה היתה תחנת רדיו אמריקאית, כאשר מיד לאחר מכן טימבלייק עצמו כתב בחשבון הטוויטר שלו את מועד צאת הסרטון (כפי שהתברר בדיעבד). גם המפיק המוזיקלי קארל פול, שעבד בעבר עם שמות כמו פאט ג'וי, ג'וסי ג'יי, ריק רוס, ליל' וויין ועוד, צייץ בחשבון הטוויטר שלו "עשיתי סרט עם טימברלנד האגדי, צפו לקבל משהו חם בקרוב מביונסה, ג'יי-זי וג'סטין טימברלייק. אני עובד" - ציוץ שנמחק זמן קצר לאחר שהועלה לרשת.

"מישהו שאל אותי לפני כמה ימים, 'אז פשוט סיימת עם עסקי המוזיקה?'", אומר טימברלייק בסרטון בעוד המצלמה עוקבת אחריו מתהלך בבית. "מוזיקה חשובה לי יותר מכל דבר אחר בעולם הזה. עשיתי רק שני אלבומים בתוך עשור", הוא ממשיך. "מה תהיה המשמעות של העשור הבא עבורי?".

כזכור, טימברלייק הוציא שני אלבומים מוצלחים מאוד, את "Justified" בשנת 2002 שהיה אלבום הבכורה שלו וכלל להיטים כמו "Cry Me A River", ולאחר מכן, בשנת 2006 הוציא את האלבום "FutureSex/LoveSounds" שכלל את הסינגל הרותח "Sexy Back". בשנים האחרונות התמקד טימברלייק בטיפוח קריירת הקולנוע המשגשגת שלו, כולל תפקידים בסרטים רבים ביניהם "הרשת החברתית" ו"ידידים פלוס".

"אני זה מי שיושב עם מחשבות אובססיביות על המוזיקה שלי עוד לפני שאתם שומעים אותה", אומר טימברלייק. "אני לא רוצה להוציא שום חומר חדש כשאני חושב שזה משהו שאני לא אוהב. זה לא משהו שמקבלים כל יום. זה משהו שצריך לחכות לו. אני מוכן".

עוד בנושא: גם דסטניז צ'יילד מתקמבקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully