וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לחכות ל-2013 במוזיקה – חלק שלישי

18.1.2013 / 10:13

וואלה! תרבות שמחה להגיש את כל הסיבות שבגללן 2013 הולכת להיות שנה מעולה בעולם המוזיקה, והפעם: ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, ג'יימס בלייק ומיי בלאדי ולנטיין

כי ג'סטין ביבר הולך להוציא אלבום אקוסטי

היה איש אחד שלא ראה בעין יפה את העובדה שג'סטין ביבר לא זכה לאף מועמדות בטקס פרסי הגראמי הקרב, וזה ביבר בעצמו. בכדי להוכיח שהוא מוזיקאי רציני, היו לו שתי אופציות: להתחיל לעשות מוזיקה, או להוציא אלבום אקוסטי. ביבר הלך על האפשרות השנייה, ויוציא מהדורה אקוסטית לאלבומו האחרון, שתיקרא "Believe: Acoustic". ייתכן כי אליה יתווספו שני שירים חדשים. כולנו תקווה שלאלה יתווספו גם שתי ביצים חדשות. בהצלחה, ביבס.

כי מיילי סיירוס חושבת שהיא סקרילקס

פארל וויליאמס, המפיק היט-בוי וטיילר דה קרייטור – זו לא רשימת האורחים באלבומו הבא של דני בראון, כי אם של מיילי סיירוס, הנחושה לסיים את התהליך האבולוציוני בו היא הופכת מילדת דיסני לאישה עצמאית ששותה אלכוהול ומעשנת סמים (שני מאפיינים הכרחיים לעצמאותה של אישה). סיירוס יוצאת מהאסם, מנערת את ערימות החציר שדבקו בה עם שירי הפופ קאנטרי המזוויעים שעשתה בעבר, ונכנסת אל מועדון החשפניות. סינגל ראשון מהאלבום כבר יצא בהפקת הדי.ג'יי הישראלי בורגור. סיירוס הבטיחה שיהיה "סאונד מלוכלך של היפ הופ דרומי". מועדוני אטלנטה מצפים בנשימה עצורה.

כי דמי לובאטו מוציאה אלבום חדש ועוקצת את סיירוס על הדרך

דמי לובאטו היא לא רק הצלחה עצומה עוד לפני גיל 20 וחביבתו של סיימון קאוול, שהפך אותה לכוכבת על רשמית עת העניק לה את משרת השופטת ב"אקס פקטור" האמריקאית. לובאטו היא גם, אם שכחתם, זמרת. ככזאת היא מתכננת לשחרר את אלבומה החדש והרביעי במהלך השנה הקרובה. הסינגל "Give Your Heart a Break" ששוחרר מוקדם יותר השנה היה להצלחה אדירה, וכשלובאטו נשאלה מה היא זוממת באלבום היא ענתה בספק קריצה לכיוונה של סיירוס "אצלי אין דאבסטפ, אני טובה. אני מתגעגעת להאזנה לכלי נגינה אמיתיים ברדיו".

כי מיי בלאדי ולנטיין חוזרים אחרי 20 שנה

האלבום האחרון של מיי בלאדי וולנטיין, "Loveless" יצא בשנת 1991, מה שאומר שהיו לחברי ההרכב יותר משני עשורים לשבת בחושך עם הפנים אל הקיר ונסות להבין איך משחזרים את יצירת המופת ההיא. בחודשים הקרובים נגלה אם הם מצאו תשובה ראויה, כשישחררו את אלבומם החדש דרך אתר האינטרנט שלהם וינסו לעמוד בציפיות כמעט לא הגיוניות.

כי טרנט רזנור וד"ר דרה משתפים פעולה במיזם אינטרנטי

סולן ניין אינץ' ניילז טרנט רזנור חבר אל המיזם העסקי של המפיק הממולח (ומי שהרוויח הכי הרבה כסף ממוזיקה בשנה החולפת) ד"ר דרה - אבל אפשר להיות רגועים, אין מדובר בחבירה לצורך יצירת מוזיקה, כי אם לצורך הפצתה. השניים אמונים על פיתוחה של פלטפורמת השמעת מוזיקה ברחבי הרשת, שתעזור למאזינים לגלות מוזיקה חדשה כפי שמאפשרים היום אתרים כמו סאונדקלאוד. בנוסף יהיו כלולים בפלטפורמה שירות שישלוף עבור המאזין שירים שמושמעים על ידי משתמשים אחרים, והמלצות צוות קבועות שיכילו קלאסיקות ישנות לצד מוזיקה חדשה.

כי מעניין לשמוע מה ג'יימס בלייק מתכנן באלבום השני שלו

ג'יימס בלייק כבר עשה היסטוריה וייזכר בארץ הלבנט בתור הבריטי היחיד שמגיע מהדאבסטפ, או מסצנת ביטים כלשהי שאינה קשורה ל"משפחת תאקט", והצליח להכניס שיר לפלייליסט של גלגלצ. פייר? רק על זה מגיע לו פרס נובל. צפו פגיעה בחורף, הכינו את הסוודרים.

כי קייטי בי עובדת על אלבום שני

אלבום הבכורה של קייטי בי, "On A Mission" הפך אותה מזמרת פאנק חמודה לאחת הכוכבות החדשות הגדולות בבריטניה, לא כל שכן זמרת מבוקשת על ידי מיטב המפיקים, ומישהי שכל מיני די.ג'ייז ליגה ז' עושים לה רימיקס במטרה להתפרסם. יחד עם ג'סי וויר היא משמשת תקווה ראויה לפופ הבריטי, לפחות עד שלילי אלן תחזור למשחק. אלבום חדש של בי עתיד לצאת בקיץ הבא.

כי היה יה יה'ז בסביבה כמעט עשור וזו סיבה טובה לשחרר אלבום רביעי

אלבומם האחרון והמעולה של ההרכב הניו יורקי, "It’s Blitz!" יצא בשנת 2009, ובמסגרת סיבוב ההופעות שלו הם אפילו הגיעו לחמם כאן את ההופעה הקודמת של דפש מוד באיצטדיון רמת-גן. שלושת חברי הלהקה שמרו על פרופיל נמוך לאחרונה, אבל הפוני השחור של קארן או זה משהו שתמיד נחמד לצפות שישוב.

כי ג'וני מאר עוד חי

לאחר יותר מ-30 שנה בתעשיית המוזיקה, חוזר גיטריסט הסמית'ס לשעבר ג'וני מאר אל אור הזרקורים, והפעם הוא עושה זאת לגמרי לבדו. בעבר הוא כבר שיתף פעולה עם הרכבים שונים כמו מודסט מאוס או The The, אך זו תהיה הפעם הראשונה בה מר יפרוש כנפיים לגמרי לבדו. בפברואר הקרוב נוכל לשמוע האם הוא ממריא גבוה או מתרסק, עת ייצא אלבומו "The Messenger".

כי קווינס אוף דה סטון אייג' חוזרים עם דייב גרוהל וניק אוליברי

להקת הרוק הכי טובה על הפלנטה עומדת להוציא בקיץ הקרוב את אלבום האולפן השישי שלה, שרק המחשבה עליו מפעילה לבדה את בלוטות הרוק ומאמצת את האוזניים. מלבד העובדה שטרנט רזנור יקפוץ לאולפן (אולי הוא יביא איתו גם את ד"ר דרה?), את גיטרת הבאס יתפוס החבר לשעבר בהרכב והשד המנגן ניק אוליברי, וחשוב עוד יותר - עמדת התופים תקבל את דייב גרוהל בחזרה לשורותיה, בחיבוק דוב. זה הזמן להתפלל שיקרה נס וגם מארק לנגן יצטרף לחגיגה - בפעם האחרונה שהם ניגנו ביחד יצא להם האלבום המושלם "Songs for the Deaf".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully