וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שומרי הסף" יהפוך לסדרה בערוץ 1

14.1.2013 / 16:55

לצד הרחבת ההקרנות הקולנועיות לסרטו של דרור מורה שמועמד לאוסקר, הסרט יהפוך לסדרה בת חמישה פרקים שתשודר בערוץ הראשון

יח"צ - חד פעמי

"שומרי הסף", סרטו של דרור מורה שביום חמישי האחרון הוכרז כמועמד לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר (לצד "חמש מצלמות שבורות") בטקס האוסקר הקרוב, ירחיב את הקרנותיו החל מסוף השבוע ויגיע גם לבתי הקולנוע של סינמה סיטי (גלילות וראשון לציון), yes פלאנט (ראשון לציון, חיפה, רמת גן), סינמה פארק ברעננה וקולנוע לב אלרם ברמת גן.

הסרט, בו מתראיינים 6 ראשי שב"כ לשעבר, עלה לפני שבועיים לאקרנים בסינמטק ת"א, סינמטק ירושלים, בקולנוע עממי חיפה ובקולנוע חן רחובות, ועורר הדים מהרגע הראשון, כשאלו התגברו עם ההכרזה על המועמדות לאוסקר.

בקרוב בלוח השידורים

תוך כדי כך, בתחילת השבוע נפתח אירוע פייסבוק (בו חברים כ-300 גולשים, נכון למועד פרסום הידיעה) הקורא לערוצי הטלוויזיה לרכוש את הזכויות לסרט ולשדרו טרם הבחירות הקרובות, במטרה לחשוף ולהנגיש אותו לקהל הרחב.

בתגובה לקריאה נמסר מהפקת הסרט לוואלה! תרבות ש"אנו שמחים על כך שמאז שיצא הסרט לאקרנים, דבריהם של שומרי הסף נמצאים גבוה על סדר היום הציבורי ומעוררים דיון נוקב הן בזירה המדינית-פוליטית והן בזירה הציבורית. עוד יצויין כי החל ממרץ הקרוב, תובא בערוץ הראשון סדרה בת חמישה פרקים הערוכה מחומרי הסרט ומראיונות נוספים שערך דרור מורה עם ראשי השב"כ. אנו מודים לקבוצת הפייסבוק על המעורבות ועל כך שמצאו אותו חשוב מאין כמותו".

"שומרי הסף": דוקומנטרי חשוב ומטלטל. ביקורת

  • עוד באותו נושא:
  • שומרי הסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully