וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאסטר שף": תום פרנץ זכה בגמר

29.1.2013 / 23:28

פרנץ הוא הזוכה בגמר ריאליטי הבישולים המצליח של קשת, לאחר שגבר על ג'קי אזולאי וסלמה פיומי

צילום מסך

תום פרנץ זכה הערב (שלישי) בגמר העונה השלישית של "מאסטר שף", ריאליטי הבישולים המצליח של קשת, זאת לאחר שגבר על המתמודדות ג'קי אזולאי וסלמה פיומי. פרנץ בן ה-39, עורך דין בהכשרתו, נולד בגרמניה כקתולי, ולפני כשמונה שנים התגייר ועלה לישראל. עם זכייתו הוא מצטרף לאבי לוי ואינה קראבצקי שזכו בעונות הקודמות של התוכנית.

פרנץ נשאר להתמודד על המקום הראשון מול פיומי, לאחר בשלב מוקדם יותר, במבחן טעימות עיוור של המנות, מבלי שהשופטים ידעו מי הכין אותן, הודחה אזולאי.

במהלך הגמר: תגובות גזעניות נגד סלמה פיומי

הגעתו של פרנץ לשלישיית הגמר של התוכנית עוררה עניין בקרב כלי תקשורת במולדתו והוא התראיין עד כה לתחנות רדיו בגרמניה, כמו גם לאחד העיתונים הנפוצים יותר במדינה, דר שפיגל, וכן לעיתון The Berliner Zeitung ולתחנות הטלוויזיה השונות, ביניהן RTL, ARD ו-WDR. "זה כמו ספורט", תיאר פרנץ את תחושותיו טרפ הגמר בראיון לאתר Stuttgarter-Zeitung. "אם אתה כבר מגיע לזה, אתה רוצה גם לזכות במקום הראשון".

"מאסטר שף" סיימה את עונתה השלישית עם נתוני רייטינג נאים למדי, כאשר הממוצע לעונה עומד על 37.5%. פרק השיא של העונה, ששודר בחודש דצמבר, הביא נתון של 41.1%, כשבסופו של הודחה - בשל כשלון במשימת הפירות האקזוטיים - המתמודדת (וכיום אשת ח"כ) שלי טופורובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully