וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בארה"ב לאלישיה קיז: החרימי את ישראל

22.2.2013 / 10:06

הקמפיין האמריקאי לחרם אקדמי ותרבותי על ישראל קורא לזמרת האמריקאית הפופולרית לבטל את הופעתה בתל אביב. "אנו מבקשים מאלישיה קיז לעמוד לצד הצדק", נכתב בהצהרה הרשמית

הזמרת האהובה אלישיה קיז כבר אישרה רשמית את הגעתה לישראל, להופעה ראשונה אי פעם בתל אביב, אך כעת היא עומדת בפני מתקפה מבית: הקמפיין האמריקאי לחרם אקדמי ותרבותי על ישראל (USACBI) פרסם הצהרה הקוראת לקיז לבטל את הופעתה ולהצטרף לחרם על ישראל.

"אנו מבקשים מאלישיה קיז לעמוד לצד הצדק ולבטל את הופעתה בתל אביב, ישראל. קיז אמורה להופיע בפני שעבר סגרגציה בישראל ב-4 ביולי 2013, בהיכל נוקיה בתל אביב. להקות נוספות אמורות להצטרף כמופע פתוח, אך טרם הוכרזו שמותיהן".

אמנים רבים שביקרו בישראל בשנים האחרונות קיבלו פניות המפצירות בהם לבטל את הופעותיהם, ורבים מהם אף נענו לקריאה. לצד הקריאה של הארגון האמריקאי לביטול של קיז, קראו לאחרונה ארגוני אקטיביסטים פלסטיניים המהווים חלק מתנועת החרם גם ללהקת דפש מוד, שאמורה להופיע בפארק הירקון ב-7 במאי, שלא להגיע לישראל.

קיז בת ה-32 תגיע לישראל לקראת סופו של סיבוב הופעות עולמי המלווה את אלבומה האחרון. "אני מאוהבת באלבום הזה, הוא מלא התחלות חדשות ופרספקטיבות רעננות", נמסר בהודעה מטעם קיז. "אני מתרגשת להגיע למקומות חדשים בסיבוב ההופעות הזה וביניהם תל אביב, ומחכה בקוצר רוח להרגיש את האנרגיה של הקהל סביבי – אין שום דבר יותר מדהים מזה. אני מתכוונת להביא איתי מופע מלא רגש והשראה – זו האני החדשה". מפיק ההופעה שוקי וייס מסר עם ההכרזה על בואה של קיז לארץ ש"להביא לארץ אמנית בסדר גודל שכזה ובשיא הצלחתה העולמית זה כמעט בגדר חלום. אחרי לא מעט שיחות ובדיקות טכניות אני שמח להביא את הבשורה העולמית הזו לקהל הישראלי כשהיא בשיאה".

ממשרדו של שוקי וייס לא נמסרה תגובה על הקריאה לחרם.

מה דעתכם על הקריאה לחרם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully