וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו אהרון: "הייתי מודח כבר באודישנים"

אייל שינה את הכללים, יוסי גיספן חיפש בייגלה על הראש של המתמודד ודודו אהרון חושב שלא היה עובר שלב. חצי הגמר של "אייל גולן קורא לך" שודר אתמול, ואנחנו ביקרנו על הסט

קרדיט: צילום עידו שחם עריכה אמיר קוטיגרו קריינות נועה הרשקוביץ

ההתרגשות באולפן "אייל גולן קורא לך" שברה שיאים (שבת) במשדר חצי הגמר, בו נחשפה זהותם של חמשת הפיינליסטים בתוכנית. כעת, משנודע שתוכנית הגמר תשודר בסופו של דבר בערוץ 2, נותר רק להתכונן לרגע השיא של התוכנית ששברה שיאי רייטינג עבור ערוץ נישה. פגשנו את המנחה והשופטים מאחורי הקלעים של תוכנית חצי הגמר החגיגית.

"היו צריכים להיות בכלל ארבעה ואני שיניתי את זה ברגע האחרון לחמישה", מספר אייל גולן על ההכרעה להכניס חמישה משתתפים לגמר. "זה גם משהו שלא היה צריך לקרות אבל לא עמדתי בזה". הוא מוסיף ומתוודה שכבר בשלבים מוקדמים של התחרות הוא יודע להעריך מי יתקדם הרבה בתחרות.

ג"אני חושב שיש לנו חמישיית גמר מעולה, ואני יכול להגיד בוודאות שלחלק מהחמישייה יש בייגלה אמיתי על הראש", אומר יוסי גיספן, "בייגלה של כוכב אמיתי, ואני תמיד אומר שבמכלול של שירה, גם העניין הזה של הבייגלה קובע". גל אוחובסקי, שהצטרף השנה לתוכנית כשופט, מסכים איתו ואומר על חמישיית הגמר ש"כל אחד מהם הוא גם זמר טוב, אבל גם יש לו איזה משהו מיוחד שהוא רק שלו".

כשהשופט עדי ליאון נשאל האם אייל גולן עצמו היה מגיע לחמישיית הגמר, הוא משיב בנחרצות: "אייל בכלל לא היה ניגש למבחנים האלה, מישהו כבר היה חוטף אותו מזמן ועושה לו אלבום". לעומתו, כשדודו אהרון נשאל האם הוא עצמו היה מסוגל להגיע למעמד, הוא עונה בצניעות ש"הייתי מודח כבר באודישנים".

מתרגשים לקראת הגמר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully