וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גרם לשרית אביטן לעזוב באמצע ראיון?

הזמרת התארחה בתוכנית "וועדת שחרורים" של לירון תאני וציקי לאבין, ועזבה את האולפן בכעס לאחר שלאבין הקדיש לה שיר אהבה שלא היה לרוחה ולרוח מנהלה

השערוריות ברצועת הלילה החדשה של ערוץ 24, "אגף 24", ממשיכות. לאחר סכסוך של אנשי התוכנית "החשמלית" של אלישע בנאי עם זוג יוצרים שהוציאו את הכביסה המלוכלכת החוצה, כעת גם תוכניתם של ציקי לאבין (הפרסונה הטלוויזיונית של דודי כהן) ולירון תאני, "וועדת שחרורים", העלתה את הסעיף למי שהגיעה להתארח בתוכנית - הזמרת שרית אביטן. הבוקר כתב תאני בחשבון הטוויטר שלו: "אז שרית אביטן קמה ועזבה את התכנית של ציקי ושלי בערוץ 24. באמצע הראיון. קטעים". אביטן הגיעה אל התכנית מלווה בסוכנה ומנהלה האישי, רוברטו, שלא אהב את אופי הראיון וגרם להפסקתו המיידית.

"זה לא ששאלנו שאלה שעיצבנה אותה, פשוט ציקי רצה לשיר לה שיר על זה שהוא מאוהב בה, אבל היא לא כך כך התחברה להומור", הסביר תאני לוואלה! תרבות. "ההומור שלנו זה סוג הומור אינפנטילי, שלא לומר דבילי, אפילו מביך לקרוא לו הומור". עוד אמר תאני ש"הוא רצה לשיר לה שיר אהבה, בשלב הזה היא פערה עיניים גדולות ומבוהלות והיא וסוכנה רוברטו, באותה שנייה, הפסיקו את התוכנית. רוברטו קצת התעצבן, אני לא זוכר מה בדיוק הוא אמר, אבל הוא בהחלט התעצבן. עם זאת, חשוב לנו לציין שאנחנו מאוד אוהבים אותה ומאוד בעדה".

"אמרתי לה שאם יש משהו שציקי אוהב זה את המנושיות של אשדוד", הסביר כהן. "בשלב הזה רוברטו התפרץ כי כנראה שהוא לא אהב את המתח המיני ביני לבין שרית. הוא אמר לי שזה לא יקרה והם עזבו את האולפן".

מהפקת התוכנית נמסר: "שמחנו לארח את שרית אביטן בוועדת השחרורים ונשמח לארח אותה גם בעתיד".

את תגובתם שרית אביטן ומנהלה רוברטו לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully