וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה משחררת שיר חדש: האזינו

18.3.2013 / 12:30

”Bow Down / I Been On”, שיצא אתמול אל הרשת, מסמן שינוי כיוון עם הפקה נסיונית במיוחד עבור זמרת האר אנ’ בי, שאלבומה האחרון, ”4”, יצא בשנת 2011

אחרי שנה בה כיכבה בכותרות בעקבות האיחוד עם דסטניז צ'יילד בסופרבול ופרשיית הליפ-סינק בהשבעת הנשיא אובמה, ביונסה חוזרת לעשות מוזיקה חדשה: הזמרת שחררה אתמול (ראשון) שיר מתוך האלבום עליו היא עובדת בימים אלה, שהוא למעשה שני קטעים מחוברים, בשם "Bow Down / I Been On".

החצי הראשון של השיר החדש, שמתאפיין בקו קשוח יותר וסול-פופי פחות מאשר מרבית שיריה של ביונסה – לא מפתיע לגלות שהמפיק העומד מאחוריו הוא היט בוי, שידוע בזכות הפקות ההיפ הופ שלו – יוצאת ביונסה במתקפה נגד מי שהאשימו אותה בהיותה "האשה הקטנה" של ג'יי זי.

מיד לאחר מכן מתחיל חציו השני של השיר, "I Been On" בהפקת הצמד Planet VI – שעבדו בעבר עם ריהאנה ואר. קלי – בו קולה של ביונסה נשמע לאחר פיצ'ינג, הנמכה מלאכותית המשווה לה צליל של ראפר גברי וקשוח, על רקע קול מסתורי המספק שירה נשית מעודנת. גם הקטע הזה חורג מהקו האופייני של הזמרת בצורה קיצונית למדי.

ההפתעה מסגנונו הקיצוני של השיר, שמסמן את חזרתה של ביונסה לעשייה מוזיקלית לאחר שלא שחררה אלבום חדש מאז "4" ב-2011, מרוככת במקצת לאור העובדה שעל פי אופן הפצתו של השיר, ניתן להסיק כי לא מדובר בסינגל של ממש מתוך האלבום, אלא בקטע ששוחרר ללא יחסי ציבור מיוחדים על מנת ליצור שיח והתרגשות סביב האלבום. אם להאמין למפיק של האלבום החדש, דה דרים, הוא איננו מתאפיין בצליל מסוים אחד אלא במגוון גדול של סגנונות.

ביונסה לא מתמסרת לדוקומנטרי שעשתה על חייה

מה חשבתם על השיר? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully