וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: האנימציה חוזרת לפסגה

24.3.2013 / 13:22

ארבעה חודשים אחרי "ראלף ההורס", מגיע "הקרודים" ומחזיר את הכבוד הקופתי לסרטי האנימציה וכובש את המקום הראשון בטבלה

האנימציה חזרה: מאז "ראלף ההורס", שיצא בנובמבר של השנה שעברה, לא הגיע סרט אנימציה לכל המשפחה אל פסגת טבלת שוברי הקופות בארצות הברית. השבוע זה קרה, כש"הקרודים", הסרט הניאנדרטלי מבית דרימוורקס אנימציה, הגיע למקום הראשון, עם סכום הכנסות משוער של כ-42 מיליון דולר במהלך סוף השבוע. בדרימוורקס יכולים לנשום לרווחה - הסרט הקודם שלהם, "שומרי האגדות" היה אכזבה מסחרית יקרה, והוא הציב בסימן שאלה את האסטרטגיה הנוכחית של החברה – להתרחק מעט מסרטי המשך בנוסח "מדגסקר 4" ו"שרק 15" ולנסות לפתח סרטים מקוריים. "הקרודים" אמנם לא מצטייר כשובר קופות ענק, אבל כששוק סרטי הילדים פנוי ונטול תחרות לחלוטין בחודשיים הקרובים, אפשר לצפות ל"הקרודים" חיים ארוכים ופוריים בקופות.

אל המקום השני הגיע "המטרה: הבית הלבן", סרט האקשן בכיכובו של ג'רארד באטלר, המתואר כ"מת לחיות בבית הלבן". למעשה זהו הסרט הראשון מתוך שני סרטים השנה שעונים לתיאור הזה: ביוני ייצא "White House Down" בבימוי רולנד אמריך עם צ'אנינג טייטום, שתיאור העלילה שלו נשמע כמעט זהה לזה של "המטרה: הבית הלבן". ההצלחה של סרט הבית הלבן 1, שהכניס כ-28 מיליון דולר בסוף השבוע, בוודאי מדאיגה את יוצרי סרט הבית הלבן 2: כמה אנשים יילכו פעמיים באותה השנה לאותו סרט?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים לביקורת של אובמה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שבועיים במקום הראשון, "ארץ אוז" של דיסני יורד למקום השלישי, אבל לא לפני שהוסיף לקופתו עוד 20 מיליון דולר. סך ההכנסות של הסרט בארצות הברית לבדה עומד כבר על 176 מיליון דולר – הסרט המצליח של השנה, נכון לכרגע, וככל הנראה גם הראשון השנה שיחצה את קו 200 המיליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

"Admission", קומדיה עם טינה פיי ופול ראד, נחת במקום החמישי בלבד עם כ-6 מיליון דולר חלשים מאוד, ונחשב לבזבוז של שחקנים טובים. שלב אחד מתחתיו ומאוד לא רחוק ממנו נמצא "ספרינג ברייקרס" השנוי במחלוקת. בשבוע שעבר סרט הביקיני והאקדחים איים לפוצץ את האולמות הספורים שבהם הוקרן, והשבוע הפצתו הורחבה בהרבה, אלא שהיא עדיין קטנה יחסית (כאלף בתי קולנוע, לעומת כ-3,000 ומעלה למרבית הסרטים האחרים ברשימה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully