וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברברה וולטרס: "אין לי הכרזה להכריז". צפו

1.4.2013 / 21:59

לאחר הדיווחים כי וולטרס תצהיר היום (שני) על פרישתה מעולם הטלוויזיה, שמרה המגישה על עמימות בתכניתה "The View", והוסיפה כי ”כאשר תהיה לי הכרזה, אני אעשה אותה כאן"


לאחר הדיווחים בתקשורת, שגרסו כי המגישה הוותיקה ברברה וולטרס מתכננת לפרוש מעולם הטלוויזיה ב-2014, ולהכריז על כך היום (שני) בתכנית הטלוויזיה " The View" בה היא מכהנת כאחת המגישות, הזימה היום וולטרס את השמועות במהלך השידור – בערך. המגישה לא הכחישה את הדיווחים על פרישה, אך נמנעה מכל הכרזה שהיא, וניצלה את הבמה כדי לתקוף את צלמי הפפראצי שרדפו אחריה לאורך השבוע.

"היו דיווחים רבים בתקשורת השבוע על כך שאני פורשת מ-ABC, והיתה הנחה שאני הולכת להודיע על כך היום", אמרה וולטרס במהלך התכנית. "צלמי הפפראצי היו מחוץ לבית שלי היום. עם זאת, הנה אני כאן, ואין לי שום הכרזה להכריז. אבל אני כן רוצה לומר דבר אחד: שאם וכאשר תהיה לי הכרזה, אני אעשה אותה כאן בתכנית, ואני מבטיחה שצלמי הפפראצי יהיו האחרונים לדעת".

עזיבתה האפשרית של וולטרס, המזוהה כיום עם רשת ABC ומגישה כאמור את תכנית הבוקר, "The View", אינה בלתי צפוי, שכן בשנים האחרנות היא סבלה מבעיות בריאותיות שונות, כשבחודש ינואר אף מעדה בביתו של השגריר הבריטי בארה"ב ונפצעה בראשה.

רוב הקריירה של וולטרס היתה במחלקות החדשות, ראשית ב-NBC, שם הייתה המנחה האשה הראשונה בתכנית "Today", כשבהמשך עברה ל-ABC והפכה לאחת הפרסונות הבולטות של הרשת כשהגישה את מהדורות החדשות של הערב והיתה פרשנית בכירה. לצד זאת הגישה את המגזין החדשותי "20/20", במסגרתו קיימה כמה מהראיונות הבולטים בקריירה שלה, בהם מנחם בגין, אנואר סאדאת, מרגרט תאצ'ר, פידל קסטרו, הוגו צ'אבז ומועמר קדאפי.

מה דעתכם - תפרוש או לא? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully