וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירון ברלד: "אני מצטער על ההתנהגות שלי"

4.4.2013 / 10:36

הקומיקאי התנצל בעמוד הפייסבוק שלו לאחר שתועד תוקף עובד במה במהלך אחת מהופעות הסטנד אפ שלו: "לא הייתי צריך להתנהג כך ואני באמת באמת מצטער"

שלושה ימים לאחר פרסום התקרית בה תקף עובד במה באופן מילולי וכן זרק עליו ארגז חפצים, הקומיקאי ירון ברלד מתנצל. בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק הבוקר (חמישי) שלו ונמחקה לאחר מכן, כתב הקומיקאי ש"אני מצטער על ההתנהגות שלי. לא הייתי צריך להתנהג כך ואני באמת באמת מצטער".

בהודעה התייחס ברלד להשתלשלות העניינים מהצד שלו: "לפני ההופעה, מנהל ההופעה ואני דאגנו שלא יהיו חוטים על הבמה, הזזנו את מערכת התופים ואת כל החשמל. כל הופעה אני עושה את זה עם מנהל הבמה שלי, כבר שנים, זו לא סתם הופעה, כולם יודעים. הכל היה מאורגן להופעה משפריצה. בגלל זה הייתי המום שהוא ניגש אלי. בגלל זה התעצבנתי שהוא בכלל מעז לחשוב שאני אופיע בלי שסידרנו הכל. אני מצטער על התגובה שלי".

אתמול, לאור המחלוקת שפרצה סביב תגובתו של ברלד, יצא להגנתו הקומיקאי גורי אלפי שהתייחס לנושא בחשבון הטוויטר שלו: "הנטייה הזאת להמליך מלכים רק כדי לנשל אותם לאחר מכן בבושת פנים מהתואר מכעיסה ומקוממת", הוא כתב. "מי שהזמין הופעה של ירון יודע בדיוק מה הוא מקבל. ההפקה מעדכנת את הלקוח וגם כל הצצה ביוטיוב תרמוז שמדובר בהופעה לא שגרתית". עוד הוסיף אלפי ש"אם לא רציתם כזאת הופעה, למה הזמנתם?! קומדיה היא עניין של טעם, אבל אין שום דבר לא לגיטימי בהופעה שלו. אוהב את האיש ומאחל לו בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • ירון ברלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully