וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: מה הקולגות חושבים על ההחלפה של לנו?

9.4.2013 / 0:03

דיוויד לטרמן, קונאן אובריאן וג'ימי קימל מגיבים על הדחת לנו, צ'לסי הנדלר שוב מתפשטת, תאונה מחרידה לכוכב ריאליטי ו"משחקי הכס" הולכת לפייסבוק. חדשות טלוויזיה אמריקאית

מנחי הלייט נייט מגיבים על הדחת ג'יי לנו

בשבועות האחרונים דווח שג'יי לנו, מנחה תכנית האירוח הוותיק של רשת NBC, עומד לפנות את הכסא ב"טונייט שואו" לטובת פניו הרעננות יותר של ג'ימי פאלון. בשבוע שעבר נחתם החילוף באופן סופי והתגובות לא איחרו לבוא. כך למשל, הקדיש היריב דיוויד לטרמן, מי שהפסיד בעבר את הנחיית התכנית ללנו, את "רשימת עשרת הגדולים" הקבועה שלו ל"עשרה דברים שנתגעגע אליהם בג'יי לנו". בין ההברקות: "אם נתקעת בכביש המהיר, ג'יי תמיד יהיה שם עם צוות צילום כדי לסייע" ו"הוא מנחה תכנית הלילה החביב על אימא שלי". עם זאת, על פי הנימה הכללית שלו נראה היה שלטרמן דווקא תומך ביריבו לנו, מתנגד לחילוף, ורואה בו החלטה אומללה של רשת NBC, אותה הוא תוקף מזה שנים.

גם המנחה הג'ינג'י קונאן אובריאן מיהר לקפוץ לחגיגה, ובתור מי שהחליף לתקופה קצרה את לנו לפני ארבע שנים בסאגה שהביאה לבסוף למעבר שלו ל-TBS, הוא גם יודע על מה הוא מדבר: "אני רוצה לברך את ג'ימי, זו עבודה ממש כיפית", אמר לקול צחוק הקהל. "אתם צוחקים, אבל זה נכון וג'ימי הוא האיש המושלם לתפקיד".

ג'ימי קימל, מצדו, אמר לקהל במונולוג הפתיחה שלו כי כפי שהם שמעו, הוא יהיה זה שיחליף את ג'יי לנו. המונולוג נקטע בשיחת טלפון מאחד מעוזריו שהבהיר לו שג'ימי פאלון נבחר בסופו של דבר לתפקיד. "מסתבר שהם התכוונו לג'ימי אחר", אמר במבוכה (שקרית). "מישהו יודע מה מדיניות ההחזרה על יאכטות?".

והנה ג'ימי פאלון עצמו, מגיב על העבודה החדשה:

תאונה מזעזעת לכוכב הריאליטי של MTV

עולם הריאליטי בהלם: שיין גנדי, כוכב תכנית הריאליטי "Buckwild" של רשת MTV נמצא השבוע מת ברכבו, יחד עם דודו ואדם נוסף. מהחקירה עלה כי השלושה, שאותרו בדרך עפר צדדית, מתו מחנק שנגרם על ידי שאיפה של פחמן חד חמצני. חבריו של גנדי טענו כי לפני שמת הוא אמר שהוא רוצה לעשות נסיעת שטח, וייתכן כי בוץ שחסם את צינור המפלט הוא שהוביל להרעלת השלושה ולמותם.

“Buckwild” עוקבת אחר גנדי וחבריו המתגוררים בעיירות צ'רלסטון וסיסונוויל שבווירג'יניה המערבית, ואחר חייהם הפרועים בפרברים. הסדרה סיימה לא מזמן את עונתה הראשונה ואף חודשה לעונה נוספת, אולם לא ברור מה יהיה עתידה כעת. "אנחנו המומים ועצובים מהחדשות הנוראיות על שיין גנדי והמעורבים בתאונה הטרגית הזו", נמסר מהרשת. "אנו מחכים למידע נוסף, אבל כרגע דאגתנו העיקרית היא למשפחת גנדי ולחבריהם. תפילותינו ומחשבותינו עימם".

כשצ'לסי הנדלר וקונאן אובריאן נפגשו במקלחת

לפני כחצי שנה השיקה צ'לסי הנדלר, מנחת תכנית האירוח הלילית הפרובוקטיבית, סרטון לקידום תכניתה שהפך במהרה לסנסציה. בסרטון נראו הנדלר והשחקנית סנדרה בולוק עירומות במקלחת ובשלב מסוים אף הולכות מכות. הסרטון כאמור זכה לתגובות ושיתופים רבים, וכעת מגיע סרטון ההמשך: הנדלר, שכנראה אהבה את רעיון המקלחת, נפגשת בסרטון הזה עם מי שאמור להיות דווקא המתחרה שלה – מנחה תכנית האירוח קונאן אובריאן. השניים כמובן עירומים כביום היוולדם ובשלב מסוים גם הולכים מכות.

כך היו נראים דפי הפייסבוק של דמויות "משחקי הכס"

אם אי פעם תהיתם על מה יעשה טיריון לניסטר לייק, או איזה סטטוס מעניין יכול לרשום המלך ג'ופרי, הרי שימי התהיות תמו. בלינק הזה תוכלו לגלות כיצד היו יכולים להיראות עמודי הפייסבוק של הדמויות האהובות עליכם מהסדרה "משחקי הכס" שחודשה השבוע לעונה רביעית.

העונה החדשה של "משפחה בהפרעה" מקבלת תאריך עלייה

אחרי חודשים של לחשושים, הדלפות, תמונות מהסט ובעיקר הרבה מאוד באזז תקשורתי, אפשר כבר להתחיל סוף סוף לספור את הימים: העונה החדשה של "משפחה בהפרעה" תעלה ברשת נטפליקס ב-26 במאי, לאחר שעברו שש שנים מאז העונה הקודמת. 15 הפרקים שצולמו יעסקו כל אחד בנקודת מבטה של דמות אחרת.

כל הטעויות הענקיות של גיבורי "משפחה בהפרעה"

HBO עושים סרט דוקומנטרי על היוצרת נורה אפרון

נורה אפרון, האישה שעומדת מאחורי הקומדיות הרומנטיות המוכרות והאהובות "כשהארי פגש את סאלי" (תסריט) ו"נדודי שינה בסיאטל" (תסריט ובימוי), ומי שהלכה לעולמה לפני כשנה, תזכה להנצחה בסרט דוקומנטרי חדש עליו עובדים ברשת HBO. בנה של אפרון, העיתונאי ג'ייקוב ברנשטיין, ינסה לצייר פורטרט של אימו האהובה, וישמש כמפיק בפועל של הסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully