וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: רמי פורטיס ישפוט ב"אקס פקטור"

6.5.2013 / 10:02

כוכב הרוק האגדי והמשוגע הרשמי של המוזיקה הישראלית הוא השופט הראשון שמצטרף באופן רשמי לפאנל של ריאליטי הכשרונות מבית רשת, שיעלה במהלך השנה הקרובה

זה רשמי: רמי פורטיס, זמר הרוק פורץ הדרך ואחד היוצרים הבולטים והמשפיעים במוזיקה הישראלית של 40 השנים האחרונות, נבחר לשמש כשופט בתכנית הריאליטי "אקס פקטור".

פורטיס הוא השופט הראשון שנבחר לשפוט בגרסה הישראלית לתכנית הריאליטי המצליחה, שפותחה במקור בבריטניה על ידי חברת סייקו, בבעלות סיימון קאוול וסוני מוזיקה העולמית. בחודשים האחרונים נפוצו שמועות רבות על זהות המשתתפים בגרסה הישראלית של התכנית, מבר רפאלי, דרך גיא זוארץ ועד ריטה – אך פורטיס הוא הראשון להצהיר על הצטרפותו. הגרסה הישראלית צפויה לעלות לאוויר במהלך 2013.

"אקס פקטור" בנויה מחמישה שלבים: אודישנים מול רשת ומפיקי התוכנית, אודישנים מול השופטים, מחנה אימונים, ביקור בית בבתי המתמודדים ושלב ההופעות החיות. התכנית שודרה לראשונה בספטמבר 2005 בבריטניה על ידי רשת ITV, שותפה של הזכיינית רשת בחברת פיתוח והפקת הפורמטים שהוקמה לאחרונה על ידי שתי החברות בישראל.

רמי פורטיס ידוע בזכות קריירה ארוכה בעולם הרוק, שכללה אלבומים מהפכניים כמו "פלונטר", "סיפורים מהקופסה", "שוטר פושע והענק הלוחש", "החבר אני" ועוד רבים, וכמובן משיתוף הפעולה המתמשך והידוע שלו עם ברי סחרוף, בין היתר בהרכב הבינלאומי בו היו שניהם חברים – מינימל קומפקט. לפני מספר חודשים נאלץ להפסיק הופעה במועדון הבארבי בתל אביב עקב אירוע לבבי.

פורטיס ב"אקס פקטור" - מה דעתכם? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully