וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: טווין פיקס לא תחזור לעונה שלישית

6.5.2013 / 13:11

בתו של דיוויד לינץ' אישרה רשמית כי אביה, דיוויד לינץ', ושותפו ליצירת הסדרה מארק פרוסט, אינם מתכננים להשיב את הסדרה לעונה שלישית, בניגוד לשמועות שנפוצו ברשת

בשורות מצערות לחובבי "טווין פיקס": למרות חרושת השמועות בחודשים האחרונים ברשת, הסדרה האהובה של דיוויד לינץ' ומארק פרוסט לא תשוב אל המסך עוד – וזה, ככל הנראה, סופי. לאחר שפרוסט הכחיש את השמועות בחשבון הטוויטר שלו לפני מספר חודשים, כעת מגיע אישור רשמי מכיוונו של לינץ', שבעיני רבים הוא הדמות הבולטת מאחורי הסדרה.

במסגרת פרספקטיבה שנערכה ל"טווין פיקס" בבית הספר לקולנוע USC בלוס אנג'לס התארחה ג'ניפר לינץ', בתו של דיוויד ומי שכתבה בעבר את הרומן "יומנה הסודי של לורה פאלמר" שהיווה מעין ספין אוף של הסדרה. בדיון הפתוח עם הקהל הבהירה לינץ' כי הסדרה אינה חוזרת בשום פנים באופן, והדגישה כי שמעה זאת מאביה בכבודו ובעצמו, שדחה את הרעיון מכל וכל.

השמועות שנפוצו ברשת טענו כי העונה החדשה של "טווין פיקס", שעונתה השנייה והאחרונה שודרה ב-1991, תחזור לעקוב אחר הגיבורים בחלוף 25 שנה - בהתאם לנבואה שהוענקה לדייל קופר, גיבור הסדרה, בפרק האחרון שלה עד כה. נטען כי הסדרה תחזור לשידור ברשת NBC.

"טווין פיקס", שעונותיה הישנות חזרו לפני מספר חודשים לשידור בישראל במסגרת ערוץ CBS DRAMA, נחשבת לאחת מיצירות המופת הגדולות בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית ולחלוצה שהביאה ערכים "קולנועיים" לדרמה על המסך הקטן. הסדרה ששודרה במשך שתי עונות ברשת CBS עוררה סערה בארצות הברית, כשהשאלה "מי רצח את לורה פאלמר", בה עסקה עלילת העונה הראשונה, הופכת למטבע לשון. לאחר סיום הסדרה יצר לינץ' – ללא פרוסט – ספין אוף קולנועי של הסדרה, בשם "אש לכי עמי". לאחר כשלון הסרט, הכריז לינץ' כי יקום טווין פיקס "מת לגמרי".

מה דעתכם - היה צריך להחזיר את "טווין פיקס"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully