וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה ההופעה של דפש מוד בפארק הירקון

"תל אביב, את נראית טוב!", קרא דייב גהאן מעל במת הענק בפארק, בשיאה של הופעה ששילבה שירים מהאלבום החדש לצד להיטים מהעבר, וסחפה את הקהל הגדול שנכח במקום

צילום: דניאל בוק עריכה: גדי וינסטוק

(עדכון אחרון: 23:00)

הסתיימה הופעתה של להקת דפש מוד בישראל, שהחלה הערב (שלישי) בשעה 20:50. לאחר הופעות החימום של ההרכבים בלקן ביט בוקס ובוקה שייד, עלו חברי דפש מוד דייב גהאן, מרטין גור ואנדרו פלטשר, על במת הענק בפארק הירקון בשעה 20:45, לקול תשואות הקל, ולאחר פתיח מוזיקלי קצרצר החלו לבצע את השיר "Welcome to My World", שפותח את אלבומם החדש. מיד לאחריו ביצעו את השיר העוקב מתוך האלבום, "Angel".

בתומו פנה סולן הלהקה, דייב גהאן - שעלה לבוש בווסט המזוהה עימו - אל הקהל הישראלי ואמר באנגלית "תודה רבה, מה שלומכם תל אביב?", ולאחר מכן פנתה הלהקה אל להיטים מעט ותיקים יותר עם השיר "Walking in My Shoes", ולאחריו "Precious" מתוך האלבום "Playing the Angel", שהתקבל על ידי הקהל בהתלהבות רבה. משם המשיכה הלהקה לביצוע "Black Celebration", במהלכו הפציר גהאן בקהל להצטרף בשירה - אולי משום שהקהל נותר רגוע יחסית בשלב זה. השיר הבא שבוצע הוא "Policy Of Truth".

לאחר מכן חזרה הלהקה לשיר מהאלבום החדש, "Should Be Higher" שבוצע בליווי וידאו של זיקוקים על מסכי הענק שמאחורי הלהקה. אחריו שבו לשני להיטים משנות ה-90: "Barrel of a Gun" ו"Only When I Lose Myself".

דפש מוד בפארק הירקון 2013. נמרוד סונדרס
קהל בינלאומי מפרגן לדפש מוד בישראל/נמרוד סונדרס

ההופעה המשיכה עם שיר נוסף בביצוע גור, "Whan The Body Speaks", ולאחריו שב גהאן אל הבמה לביצוע הסינגל המוביל מתוך האלבום החדש, "Heaven". בהמשך ניגנה הלהקה את הסינגל השני מהאלבום החדש, "Soothe My Soul", בביצוע לייב מעולה שהתקבל היטב בקרב הקהל. ההופעה המשיכה עם "A Pain That I'm Used To" - שיר שסימן את העובדה שגם הפעם, כמו בביקורם הקודם בישראל, שמו דפש מוד את הדגש על השלב המאוחר בקריירה של הלהקה, ולא על שנות ה-80. לפני השיר קרא גהאן אל הקהל "אני רוצה לראות את כולם רוקדים", וביקש מהקהל להרים ידיים.

לאחר מכן חזרה הלהקה לביצוע להיט ותיק יותר עם "A Question of Time", שהסתיים בקטע מוזיקלי מרגש שסחף את הקהל; אחריו ניגנה הלהקה את "Secret To The End".

בשלב זה בא אחד מרגעי השיא של ההופעה: "Enjoy The Silence" שגרם גם לצופים הרדומים יחסית לקום על הרגליים ולשלוף סמארטפונים. לפני השיר ניסה הקהל לפצוח בשירת "יום הולדת שמח" לגהאן, אך הלהיט הענק השתיק את הניסיון. השיר הסתיים בקטע דאנסי ארוך שהקפיץ וסחף את הקהל, ובסיומו פתח דייב את הווסט האגדי והציג את ההרכב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דפש מוד בפארק הירקון 2013. נמרוד סונדרס
תל אביב נראית טוב. דייב גהאן/נמרוד סונדרס

האנרגיה המרגשת נשמרה עם "Personal Jesus", עוד להיט ענק שרכב על הגל של קודמו וגרם לקהל לפצוח בשירה בציבור. במהלך השיר קרא גהאן אל הקהל, "תל אביב, את נראית טוב!", והביצוע הסתיים הקטע רוקנ'רולי עמוס גיטרות.

לאחר השיא האנרגטי הזה נרשם ניסיון נוסף לשיר לסולן הלהקה שיר יום הולדת, אך במקום זה פצחה הלהקה בביצוע השיר "Goodbye" מתוך האלבום החדש. בסיומו הודה דייב פעם נוספת לקהל במקום, והלהקה ירדה מן הבמה בפעם הראשונה, לצלילי תשואות הקהל.

מקץ מספר דקות חזרה הלהקה לבמה והחלה לבצע את השיר "Home", שבסיומו התנצל גור באומרו "סליחה, יש לנו עוצר". הקהל המשיך לבצע את השיר גם עם סיומו, מה שגרם ללהקה להגיב בהתרגות. הם המשיכו עם ביצוע של השיר "Halo" בגרסת גולדפראפ. על גבו של השיר הקצבי הזה הגיע "Just Can't Get Enough", בביצוע ייחודי ועמוס כלי הקשה שסחף את הנוכחים כמובן, ובמהלכו התקרב גהאן אל הקהל ואף הפנה לעבר כמה מאנשי השורות הראשונות את המיקרופון לביצוע קטעים. הלהקה המשיכה עם "I Fell You", מהשירים האהובים ביותר של הלהקה, במהלכו הסיר מעליו גהאן את הווסט השני שלו ונותר ללא חלק עליון.

עם תום השיר הודה גהאן לקהל פעם נוספת, וההרכב ביצע את "Never Let Me Down Again", שגרם להתרגשות גדולה בקרב המעריצים הוותיקים. בסוף השיר ירדה הלהקה מן הבמה באופן סופי, לא לפני שגהאן קרא אל הקהל בעברית "שלום!".

דפש מוד בפארק הירקון 2013. נמרוד סונדרס
דייב גהאן/נמרוד סונדרס

את השנה האחרונה בילו חברי ההרכב בעבודה על האלבום, "Delta Machine", שיצא לפני מספר חודשים וזכה לביקורות משבחות. האלבום הוקלט בסנטה ברברה שבקליפורניה וכן בניו יורק. לישראל הגיעו על מנת לפחות את סיבוב ההופעות לקידום האלבום, לאחר מופע חימום שקיימו בניס שבריביירה הצרפתית.

ההופעה האחרונה של דפש מוד בארץ התקיימה באיצטדיון רמת גן ב-10 במאי 2009. הלהקה פתחה אז את סיבוב ההופעות הבינלאומי שלה מול קהל של 50 אלף מעריצים והשיקה את אלבומה הקודם, "Sounds of the Universe", לאחר שבקיץ 2006 ביטלה מופע שתוכנן לה בישראל, בשל המצב הביטחוני באותה תקופה.

עשה ואל תעשה בהופעה של דפש מוד
אתם בקהל? דווחו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • דפש מוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully