וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקומנטרי בבריטניה: חיי המין של הנכים

12.5.2013 / 11:49

תכנית חדשה מעניקה הצצה לחייהם של ארבעה נכים ובעלי מוגבלויות, בכל הנוגע לחיי שלהם - מגבר בעל שיתוק מוחין ועד צעירה הסובלת ממחלת עצמות נדירה

חשבתם שתכנית הריאליטי הדנית שבה גברים מקריחים שופטים מראה של נשים עירומות היא הדבר הכי קיצוני על המסך? תחשבו שוב - מסתבר שהבריטים מנסים לשבור את השיא עם "Sex On Wheels", תכנית דוקומנטרית חדשה בת ארבעה פרקים, שמציגה את חיי המין של בעלי מוגבלויות בממלכה המאוחדת, בה חיים כ-10 מיליון אנשים הסובלים מנכויות שונות.

התכנית, שעלתה לשידור ב-Channel 4 בסוף השבוע האחרון, עוקב אחר ארבעה בעלי מוגבלויות ומציגה את את הניסיון שלהם לקיים חיי מין פעילים. בין היתר, מוצג בתכנית סיפורו של ג'ון בן ה-26, הסובל מבעיות בהתפתחות, ואימו שוכרת עבורו נערת ליווי על מנת שיוכל לאבד את בתוליו. סיפורים נוספים שמוצגים הם של קארל, הסובל משיתוק, של פיט, הסובל משיתוק מוחין וחולם להיות כוכב הפורנו המוגבל הראשון, ושל ליאה, צעירה בת 24 הסובלת ממחלת עצמות נדירה.

בשונה מהצפוי, המבקרים אמנם קוננו על המציצנות הקיצונית, אך מנגד שיבחו את הטיפול העדין של התכנית בנושא כה רגיש. כך למשל, באתר unrealitytv.co.uk נכתב: "מבט חמים, מצחיק ויוצא דופן על סיפורים של בעלי מוגבלויות שמתמודדים עם מחסומים במטרה להגשים את הצורך האנושי הבסיסי ביותר – אינטימיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully