וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת כוורת תשחרר מארז של קטעים נדירים

20.5.2013 / 13:00

במלאת 40 שנה ל"סיפורי פוגי" ולרגל סיבוב מופעי האיחוד, תוציא הלהקה מארז בן שישה דיסקים ושני תקליטורי DVD, שיכללו קטעים מהופעות, הקלטות מוקדמות ושירים נדירים

כוורת חוזרת, וזה לא נגמר: בצל ההצלחה המסחררת של סיבוב מופעי האיחוד, ובמלאת 40 שנה ליציאת אלבום הבכורה של הלהקה, הודיעה חברת חברת אן אם סי יונייטד- הד ארצי כי תשחרר בחודש יוני מארז מהודר וחסר תקדים בהיקפו שיכלול שישה דיסקים ושני תקליטורי DVD של חומרים נדירים מההיסטוריה של כוורת.

כל ההקלטות במארז, שהעבודה עליו נמשכה למעלה משנתיים, נערכו במהלך השנים 1971-1976 ורובם המוחלט מעולם לא ראה אור עד היום. מעריצי כוורת יוכלו למצוא בקופסא בין היתר את "אופרת פוגי" ו"הילד מברזיל", יצירות שהוקלטו בשנת 1971, עוד בטרם התגבש הרכבה הסופי של הלהקה, ושימשו בסיס לאלבום "סיפורי פוגי"; אסופה של כל פינות פוגי, ששודרו בתכנית הרדיו של דורי בן זאב; הופעה חיה מלאה של כוורת בתכניתה "סיפורי פוגי" כפי שהוקלטה בתיאטרון ירושלים בשנת 1974; הקלטה מ-1975 שנערכה באולפני טריטון, ובה מבצעת הלהקה את רוב שירי אלבומה השלישי "צפוף באוזן"; ובנוסף שירים ומערכונים שלא ראו אור, גרסאות לא מוכרות לשירים מצליחים ועוד שלל הקלטות מחדר החזרות.

עוד בקופסה יופיעו שני תקליטורי DVD: הראשון כולל חומרים מארכיון ערוץ 1, בהם גם הופעה של הלהקה, ואילו השני כולל חומרים ממופעי האיחוד השונים – כולל הסרט "תמונות מחיי להקה" שביים צבי שיסל במהלך האיחוד של הלהקה בשנת 1990.

כמו כן יכלול המארז חוברת בת למעלה מ-100 עמודים, ובה סקירה של תולדות הלהקה, הסברים מפי חברי ההרכב על ההקלטות השונות, צילומים נדירים אשר טרם נראו ועוד.

במסגרת סיבוב מופעי האיחוד של, כוורת תופיע ב-19, ב-20 וב-22 ביוני בבריכת הסולטן בירושלים, במסגרת פסטיבל ישראל; וכן ב-7 וב-8 באוגוסט בפארק הירקון בתל אביב.

לקראת האיחוד של כוורת: למה כולם מתלהבים?
מתרגשים לקראת האיחוד של כוורת? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • כוורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully