וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת מיילי מבקשת: הוציאו את רוני מ"האח הגדול"

20.5.2013 / 19:01

משפחתו של המתמודד פנתה להפקת התכנית בבקשה להוציאו, בשל מה שהם מגדירים כ"רצח האופי שעשו לו בתקשורת" בעקבות התבטאות הומופובית. קשת מבטיחים "הודעה דרמטית" בנושא הערב

בעוד שממשיכה הסערה סביב התבטאותו ההומופובית של מתמודד "האח הגדול" רוני מיילי כלפי המתמודדת לבנה "זוהרים" גוגמן, משפחתו פנתה לחברת קופרמן הפקות בבקשה להוציא את מיילי מהתכנית, זאת בשל מה שהגדיר בנו אורן כ"רצח האופי שעשוי לו בתקשורת", כך נודע לוואלה! תרבות.

"האח הגדול": כל החדשות והפרשנויות

"לאחר שיחה עם משפחתי – אימי, אחותי, ואשתו של גילי (בנו של מיילי שמתמוד אף הוא בתכנית – וואלה! תרבות), הגענו להחלטה שאנחנו רוצים להוציא את רוני מבית 'האח הגדול'", אמר אורן מיילי. "אנשים פשוט לא יודעים לקבל מריבה בין אדם לאדם וישר הופכים את זה למשהו קולקטיבי וזה מיותר. אבי הוא אדם מאו מאוד נחמד, מצחיק ומוכשר, ובתכנית לא מציגים את הצדדים היפים שלו אלא את קולו החזק והמאיים. אבי, כמו אנשים רבים אחרים, לא רגיל להיות סגור בבית עם אנשים שלא הכיר מעולם, ויש לכך השפעה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני מיילי ולבנה קוקמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

באשר להתבטאויות הקשות שהשמיע מיילי כלפי גוגמן, אמר מיילי ש"אין לנו שום דבר נגד הקהילה ההומו-לסבית, אנחנו מאוד אוהבים אותם ולאבי יש המון חברים להט"בים, הדברים פשוט הוצאו מהקשרים, אבל אני מגנה את מה שהוא אמר – הוא דיבר לא יפה ואיני מצדיק, אך יכול להבין מאיפה זה בו. אדם שמרגיש מותקף או מאויים, לא נשאר חייב; זה אבא שלי – מי שפוגע בו, הוא פוגע בחזרה ואפילו יותר קשה. לא מציע להיכנס לפה של רוני מיילי – הכח שלו הוא בלשון".

לצד ההסתייגות מדבריו של אביו, ביקש מיילי לחדד שמנקודת מבטו "הדברים שנאמרו היו אישית ללבנה ולא לקהילה, אין טעם שהקהילה תפגע, אני אישית מבקש את סליחתכם".

מוקדם יותר היום (שני) גינתה אגודת הלהט"ב את התבטאותו של מיילי ודרשה מקשת ומהפקת "האח הגדול" להדיחו מהתכנית במכתב ששלחה למנכ"ל הזכיינית, אבי ניר: "לא יעלה על הדעת שתכנית בעלת רייטינג גבוה ועניין רב תעניק במה לביטויי שנאה ונאצה כלפי קהילת הלהט"ב, או לביטויי גזענות באשר הם".

מקשת נמסר הערב בתגובה כי "האח הגדול עוקב אחר המתרחש בבית ביממה האחרונה והוא צפוי למסור הודעה דרמטית לדיירים הערב בשידור החי בערוץ 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully