וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם כתב האישום יפגע בקריירה של משה פרץ?

חגי אוזן

22.5.2013 / 13:09

הזמר שלוהק לכס השיפוט ב"אקס פקטור" הסתבך בפרשת העלמת מס. כיצד זה ישפיע? הפקת התכנית לא מגיבה, אבל מקורביו חוששים שההופעות ייפגעו. אחיו מסר: "מאמינים שהכל יסתדר"

כתב האישום שהוגש היום (רביעי) נגד הזמר משה פרץ בגין העלמת מס בהיקף של כמיליון שקלים, התקבל בהלם מוחלט בתעשיית המוזיקה הים תיכונית. קולגות ומקורבים לזמר הגיבו בתדהמה להחלטה, גם בני משפחתו, בהם אחיו, ניר, שאמר לוואלה! תרבות: "משה מרגיש בסדר גמור. זה די מפתיע, אבל יהיה בסדר. אנחנו מאמינים שהכל יסתדר. דיברתי איתו והוא נשמע לי רגוע".

בעקבות כתב האישום: משה פרץ לא יופיע בטקס של המשטרה

הזמר קובי פרץ, שהשבוע נחשף בוואלה! חדשות תיק החקירה שלו בחשד שהסתיר 6.7 מיליון שקלים ממס הכנסה, אמר ש"יש דברים שאף אחד בתקשורת לא יודע על מה שקורה עם הזמרים. זה שהייתי השעיר לעזאזל שלהם בתקשורת זה הכל שקרים וחארטות, והאמת שלי, בעזרת השם, עוד תצא לאור".

דודו אהרון, חבר וקולגה של פרץ, מספר ש"לא ידעתי מזה כלום. אני בקשר עם משה, יש תקופות שיותר ויש תקופות שפחות. זה בהתאם ללוח הזמנים של שנינו. אני ממש מופתע מהקטע הזה של מס הכנסה. אני זוכר שהיתה חקירה בזמנו, אבל הבנתי שהוא הגיע לאיזה הסדר. לא יצא לי לדבר איתו על זה מאז שפורסמה הידיעה הזאת. אני כמובן מאחל לו שהכל יהיה בסדר ושהוא ייצא מזה". החקירה עליה מדבר אהרון היא חקירה שהייתה סמויה בתחילה והפכה לגלויה בשנת 2010, כאשר נבדקו בה, נכון לאז, חשדות לפיהן פרץ ואמרגנו אמנון זינדני לא דיווחו על הכנסות מהופעות שהתקיימו בין השנים 2007 ל-2009.

רק לפני מספר ימים הודיעה הזכיינית רשת שפרץ יצטרף לפאנל השופטים של הריאליטי "אקס פקטור". בשלב זה לא ידוע כיצד כתב האישום ישפיע על השתתפותו, אם בכלל, והאם יהיו לכך השלכות על לוח ההופעות של פרץ, שבשלב זה טרם פורסמו הופעות גדולות מתוכו. בהקשר זה, גורמים בהפקה רמזו כי ייתכן והדבר ישפיע על קבלת ההחלטות: "ניתן לעניינים להירגע ואחר כך נדע מה לעשות".

ממשרד יחסי הציבור של פרץ בחרו שלא להתייחס לדברים.

מרשת, המשדרת את "אקס פקטור", לא נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully